Niko nije kreativan dok je pod stresom,
poručili su 37-struki dobitnik Emmyja Pete Radovich (CBS) i Boris
Kovaček (Pepermint) s panela Opustite
se, nitko neće umrijeti. „Na početku svoje karijere dobio
sam priliku da produciram Wimbledon. Nikako nisam mogao odabrati kadar i stalno
sam tražio nečije mišljenje. Mentor mi je u jednom trenu rekao da sam grozan i
da ne donosim odluke. Tad mi je rekao da se opustim i donesem odluku jer nitko
neće umrijeti. Što si pripremljeniji, to je manje stresa. Ne možeš kontrolisati
kolege i šefa, ali možeš sebe“, kaže Radovich. Kovaček je ispričao kako ih
je prije godinu dana Radovich pozvao na snimanje reklame s Johnom Malkovichem. „Bila
je to prilika da vidimo kako velika produkcija izgleda. Iznenadilo nas je što
na tom setu niko ne galami i što je sve prolazilo bez stresa. Završili su za
dva sata“, kazao je.
Na panelu Mark,
izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techlash?
pričalo se o tome kako je zadnjih šest mjeseci Facebook odlučio sarađivati s
regulatorima, kako zbog njihovih prijetnji tako i zbog toga što žele
onemogućiti drugima da se probiju na poziciju na kojoj su oni sada. U raspravi
su učestvovali Marko Rakar (MRAK services), Boris Trupčević (Styria
Media International), Vladimir Pavlić (Facebook konzultant) i Marijan
Jurenec (I.R.V.). "Velike kazne kojima se prijeti Facebooku i
ostalim tehnološkim divovima, neće riješiti problem. Da su bili regulirani kako
su trebali biti, do ovoga ne bi ni došlo. Svi moraju imati jednaku poziciju na
tržištu", kazao je Rakar. Trupčević je dodao i da će na kraju iz
techlasha kao pobjednik izaći Kina jer ima sve što imamo i mi, osim problema,
jer kod njih regulacija postoji otpočetka. O raspletu situacije s Facebookom
svi se slažu da je ovo tek početak, no situacija je prekompleksna jer uključuje
sigurnost, tehnologiju i medije što regulatorima znatno otežava posao. "Suština
techlasha je moć. Kompanije o kojima pričamo imaju moć koju je teško
kvantificirati s obzirom na količinu podataka na kojoj sjede i postali su
opasnost za politički establišment", zaključio je Trupčević.
Patike su ozbiljan fenomen, sjecište
cijelog niza polja i područja ključnih za komunikacijsku industriju –
brandinga, stila, celebrity kulture, medija i lifestylea. O sneaker
kulturi na Weekend Media Festivalu govorili su
pasionirani ljubitelji patika Petar Radojčić Bizzo, Tomo in der
Mühlen i Andre Ljuština.
Prepričavali su anegdote iz djetinjstva, prvih reklama za patike koje su im
ustale uklesane u pamćenju, priče s posve ozbiljnih poslovnih sastanaka s
četrdesetogodišnjacima i pedesetogodišnjacima koji su završile razgovorom o
tepatikama. Ljuština, koji je i kolekcionar rijetkih patika, rekao je da se
cijena rijetkih patika određuje poput cijene umjetnina. "Ako je neka patika izašla u malo primjeraka, ne znači da će biti skuplja od druge. Što
određuje vrijednost jednog Koonsa? Nebrojeno je faktora koji utieču na
cijenu", rekao je.
A o aktuelnoj temi zašto ljudi odlaze,
kakve su posljedice za poslovanje, što firme i poslovna zajednica mogu učiniti
te što možemo naučiti od drugih zemalja samo su neka od pitanja kojima su se
bavili Nenad Bakić (investitor, poduzetnik i kulturološki preduzetnik), John
Brady (BAT), Dejan-Ranđić (DNA Communications), Jovan Stojanović (DIRECT
MEDIA United Solutions), Vuk Vuković (Oraclum Intelligence Systems) na
panelu Ima li tu odraslih u sobi?.
John Brady istaknuo je da su se u Irskoj iz temelja promijenili odnos vlade
prema preduzetništvu i porezna politika. “Zahvaljujući tome, privukli smo
neke od najvećih kompanija kao što su Facebook, Microsoft i Google. Druga stvar
karakteristična za Irsku je kvaliteta obrazovanja kakvu vidimo i u Hrvatskoj.
No tu se uočava i jedna značajna razlika između Hrvatske i Irske, a to je
snažna povezanost sveučilišta i poslodavaca, koja vam nedostaje. Global
Entrepreneurship Monitor (GEM) izvješće je pokazalo veliki nesrazmjer između
znanja i vještina koji se dobijaju tokom obrazovanja i onoga što poslodavcima
u Hrvatskoj treba, a upravo u tome je Irska dobra.“
Na Weekendu je ekskluzivno objavljeno
i kako se omiljeni Restaurant&Bar Weekend Festival seli u Rovinj, a
svoje će prvo morsko izdanje doživjeti od 14. do 17. maja 2020. godine
upravo u prostoru Stare tvornice duhana Rovinj. Gostovanje najboljih svjetskih
chefova i eksperata iz svijeta kave i miksologije, masterclassovi i gala večere
samo su dio sadržaja koji vas očekuje na sljedećem R&B Weekendu.
Frontal

