Petak, 05.12.2025.
7 C
Sarajevo

Weekend otkriva: Koliko smo kreativni pod stresom i kako su patike dospjele od parka do high end fashiona

Niko nije kreativan dok je pod stresom,
poručili su 37-struki dobitnik Emmyja Pete Radovich (CBS) i Boris
Kovaček
(Pepermint) s panela
Opustite
se, nitko neće umrijeti
. „Na početku svoje karijere dobio
sam priliku da produciram Wimbledon. Nikako nisam mogao odabrati kadar i stalno
sam tražio nečije mišljenje. Mentor mi je u jednom trenu rekao da sam grozan i
da ne donosim odluke. Tad mi je rekao da se opustim i donesem odluku jer nitko
neće umrijeti. Što si pripremljeniji, to je manje stresa. Ne možeš kontrolisati
kolege i šefa, ali možeš sebe“,
kaže Radovich. Kovaček je ispričao kako ih
je prije godinu dana Radovich pozvao na snimanje reklame s Johnom Malkovichem. „Bila
je to prilika da vidimo kako velika produkcija izgleda. Iznenadilo nas je što
na tom setu niko ne galami i što je sve prolazilo bez stresa. Završili su za
dva sata“
, kazao je.

Na panelu Mark,
izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techlash?

pričalo se o tome kako je zadnjih šest mjeseci Facebook odlučio sarađivati s
regulatorima, kako zbog njihovih prijetnji tako i zbog toga što žele
onemogućiti drugima da se probiju na poziciju na kojoj su oni sada. U raspravi
su učestvovali Marko Rakar (MRAK services), Boris Trupčević (Styria
Media International), Vladimir Pavlić (Facebook konzultant) i Marijan
Jurenec
(I.R.V.). "Velike kazne kojima se prijeti Facebooku i
ostalim tehnološkim divovima, neće riješiti problem. Da su bili regulirani kako
su trebali biti, do ovoga ne bi ni došlo. Svi moraju imati jednaku poziciju na
tržištu"
, kazao je Rakar. Trupčević je dodao i da će na kraju iz
techlasha kao pobjednik izaći Kina jer ima sve što imamo i mi, osim problema,
jer kod njih regulacija postoji otpočetka. O raspletu situacije s Facebookom
svi se slažu da je ovo tek početak, no situacija je prekompleksna jer uključuje
sigurnost, tehnologiju i medije što regulatorima znatno otežava posao. "Suština
techlasha je moć. Kompanije o kojima pričamo imaju moć koju je teško
kvantificirati s obzirom na količinu podataka na kojoj sjede i postali su
opasnost za politički establišment",
zaključio je Trupčević.

Patike su ozbiljan fenomen, sjecište
cijelog niza polja i područja ključnih za komunikacijsku industriju –
brandinga, stila, celebrity kulture, medija i lifestylea. O
sneaker
kulturi
na Weekend Media Festivalu govorili su
pasionirani ljubitelji patika Petar Radojčić Bizzo, Tomo in der
Mühlen
 i Andre Ljuština.
Prepričavali su anegdote iz djetinjstva, prvih reklama za patike koje su im
ustale uklesane u pamćenju, priče s posve ozbiljnih poslovnih sastanaka s
četrdesetogodišnjacima i pedesetogodišnjacima koji su završile razgovorom o
tepatikama. Ljuština, koji je i kolekcionar rijetkih patika, rekao je da se
cijena rijetkih patika određuje poput cijene umjetnina. "Ako je neka patika izašla u malo primjeraka, ne znači da će biti skuplja od druge. Što
određuje vrijednost jednog Koonsa? Nebrojeno je faktora koji utieču na
cijenu",
rekao je.

A o aktuelnoj temi zašto ljudi odlaze,
kakve su posljedice za poslovanje, što firme i poslovna zajednica mogu učiniti
te što možemo naučiti od drugih zemalja samo su neka od pitanja kojima su se
bavili Nenad Bakić (investitor, poduzetnik i kulturološki preduzetnik), John
Brady
(BAT), Dejan-Ranđić (DNA Communications), Jovan Stojanović (DIRECT
MEDIA United Solutions), Vuk Vuković (Oraclum Intelligence Systems) na
panelu
Ima li tu odraslih u sobi?.
John Brady istaknuo je da su se u Irskoj iz temelja promijenili odnos vlade
prema preduzetništvu i porezna politika. “Zahvaljujući tome, privukli smo
neke od najvećih kompanija kao što su Facebook, Microsoft i Google. Druga stvar
karakteristična za Irsku je kvaliteta obrazovanja kakvu vidimo i u Hrvatskoj.
No tu se uočava i jedna značajna razlika između Hrvatske i Irske, a to je
snažna povezanost sveučilišta i poslodavaca, koja vam nedostaje. Global
Entrepreneurship Monitor (GEM) izvješće je pokazalo veliki nesrazmjer između
znanja i vještina koji se dobijaju tokom obrazovanja i onoga što poslodavcima
u Hrvatskoj treba, a upravo u tome je Irska dobra.“

Na Weekendu je ekskluzivno objavljeno
i kako se omiljeni Restaurant&Bar Weekend Festival seli u Rovinj, a
svoje će prvo morsko izdanje doživjeti od 14. do 17. maja 2020. godine
upravo u prostoru Stare tvornice duhana Rovinj. Gostovanje najboljih svjetskih
chefova i eksperata iz svijeta kave i miksologije, masterclassovi i gala večere
samo su dio sadržaja koji vas očekuje na sljedećem R&B Weekendu.

 

Frontal

Popularno ove nedelje

U decembru dvije penzije u Republici Srpskoj

Ministarstvo finansija Republike Srpske informiše javnost da će u...

Бака Милка у Лондону прославила 105. рођендан: Ово је њена невјероватна животна прича (ФОТО/ВИДЕО)

Једна од најстаријих Српкиња, Милица Јовић, прославила је 6....

Galić: Helezovo ponašanje nedostojno funkcije

Zamjenik ministra obrane u Savjetu ministara Slaven Galić ogradio...

UIO: Uslovi za otvaranje novog Graničnog prelaza Gradiška nisu ispunjeni

Uslovi za otvaranje novog graničnog prelaza Gradiška Novi most...

Teme

U decembru dvije penzije u Republici Srpskoj

Ministarstvo finansija Republike Srpske informiše javnost da će u...

Galić: Helezovo ponašanje nedostojno funkcije

Zamjenik ministra obrane u Savjetu ministara Slaven Galić ogradio...

UIO: Uslovi za otvaranje novog Graničnog prelaza Gradiška nisu ispunjeni

Uslovi za otvaranje novog graničnog prelaza Gradiška Novi most...

Dogovoreno povećanje boračkog dodatka u Republici Srpskoj

Osnovica za borački dodatak u Republici Srpskoj biće povećana...

Golubović: Povećanje plata za zaposlene u obrazovanju i kulturi

Ministar prosvjete i kulture Borivoje Golubović najavio je povećanje...

Povezani članci

Popularne kategorije