Republika Srpska

Привредна комора РС: Почео пројекат ''Наше је боље''

БАЊА ЛУКА - Привредна комора Републике Српске, на иницијативу домаћих произвођача, започела је пројекат промоције домаће производње под називом "Наше је боље", чија је медијска промоција почела данас.


Директор Привредне коморе Драгица Ристић рекла је да кампања има за циљ подизање свијести о квалитету домаћих производа, стварање препознатљивог квалитета домаћих производа, унапређење конкурентности производа и заштиту потрошача.

Ристићева је на конференцији за новинаре рекла да се куповином домаћих производа чувају радна мјеста, обезбјеђују средства за школство, те пензиони, здравствени и друге фондове, врши супституција увоза и смањује дефицит робне размјене.

"Адекватну контролу увоза неопходно је обезбиједити увођењем циљаних квалитета, стандарда, инспекцијске контроле, с циљем заштите потрошача и стварања услова за равноправно учешће на тржишту", рекла је Ристићева.

Она је истакла да су активности у оквиру Кампање "Наше је боље" почеле у септембру, те да је урађен рекламни спот с циљем што потпунијег информисања јавности и остваривања максималног учинка кампање.

Ристићева је додала да је у оквиру прве фазе промоције, осим медијске кампање, предвиђено рекламирање путем билборда и других видова оглашавања, истичући да је једна од активности кампање и успостављање система визуелног означавања производа, односно додјељивање знака за препознатљиви квалитет.

Додјељивање знака, према ријечима Ристићеве, вршиће се у оквиру традиционалне манифестације "Избор најуспјешнијег предузећа за 2009. годину" крајем марта 2010. године.

Директор "Витинке" Владан Андрић рекао је да су произвођачи први осјетили потребу за оваквом кампањом, истичући да ће она имати велики значај уколико се пренесе на сваког грађана РС и БиХ .

Андрић је рекао да произвођачи у РС подржавају ову кампању, нагласивши да се од ње очекује велики допринос и резултат за све.

Директор "Еурохема" Ненад Опачић позвао је грађане да се појединачно укључе у ову кампању, те подрже домаћу производњу.

Опачић је рекао да ће ова кампања бити прекретница у односима купац-домаћи производ.

Представник произвођача и трговачких ланаца директор месне индустрије "Импро" и трговачког ланца "Орион" Синиша Сукара изразио је очекивање да ће ова иницијатива потрајати дужи низ година, те да ће дати резултате у пословању предузећима, као и у свим другим аспектима.

Учесници промоције кампање апеловали су на грађане да купују квалитетне домаће производе.

Промоцији су учествовали представници више од 25 производних предузећа, представници ресорних министарстава, Агенције за безбједност хране БиХ, као и институција за инспекцијске контроле.

 

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog