Četvrtak, 25. august 2016.

Društvo

Отказ због "грешке" (ВИДЕО)

НОВИ САД - Руководство Радио-телевизије Војводине отпустило је једног радника, а неколико их суспендовало због грешке током извјештавања о посјети руског премијера Владимира Путина.


 

У јучерашњем Дневнику РТВ-а у 17 часова, испод снимка руковања предсједника Србије Бориса Тадића и Путина писало је "потврда непријатељства".

Дневник РТВ-а у 17 сати емитује се у цијелој Србији.

Генерални директор Радио-телевизије Војводине (РТВ) Блажо Поповић је у саопштењу навео да је на састанку с програмским колегијумом закључено да је грешка која је учињена заправо "напад на РТВ" и покушај да се "пољуљају и угрозе традиционално пријатељски односи српског и руског народа".

Директор РТВ-а је оцијенио да је ријеч о покушају да се угрози и дисквалификује све што је током претходне двије године урађено како би се та кућа модернизовала и поново "ухватила корак са стандардима које постављају модерни јавни сервиси у Европи".

Додао је да су покренуте и процедуре за даље утврђивање одговорности свих учесника који су произвели грешку.

"Такође, на данас одржаном Извршном одбору РТВ-а усвојен је читав низ мера које ће бити предузете као 'потврда непријатељства' према свим нерадницима и саботерима", навео је Поповић.

Komentari


Najnovije
Facebook
Twitter
Blog