Vijesti

Kampanja za predškolsko obrazovanje dostupno svakom djetetu

Ove sedmice počinje kampanja „Vrtići za sve“ s ciljem povećanja svijesti javnosti i donosilaca odluka o značaju predškolskog obrazovanja za svako dijete u Bosni i Hercegovini.

 Kampanja je dio projekta “Povećajmo mogućnosti djeci u Bosni i Hercegovini za rano učenje”, koji realizuje UNICEF u saradnji sa obrazovnim vlastima i nadležnim institucijama uz podršku fondacije Dubai Cares. 

„Prema statističkim podacima, tek svako sedmo dijete u Bosni i Hercegovini ima pristup predškolskom obrazovanju, što je mnogo manje u poređenju sa drugim, čak i manje razvijenim zemljama. Mnoga istraživanja su potvrdila da je kvalitetno predškolsko obrazovanje veoma vazno  za razvoj djeteta, ali i za razvoj društva u cjelini“ - izjavio je dr Ayman Abulaban, predstavnik UNICEF-a u BiH.

Kampanja ilustracijama i porukama naglašava ključne probleme u oblasti predškolskog odgoja i obrazovanja u Bosni i Hercegovini - nedostupnost predškolskih ustanova za djecu u ruralnim područjima, nepostojanje budzetske stavke i  nerazumijevanje važnosti  investicije u  kvalitetan predškolski odgoj i  obrazovanje,  te nedostatak razumijevanja značaja ranog učenja za razvoj djeteta.

Sve ovo rezultira činjenicom da tek jedno od sedmero djece u BiH pohađa programe predškolskog odgoja i obrazovanja, te sva djeca nemaju jednake mogucnosti za rano ucenje i nisu jednako spremna za skolu.

Projekat UNICEF-a sproveden u saradnji sa obrazovnim vlastima i nadležnim institucijama, kojeg je finansijski podržala fondacija Dubai Cares u prošloj godini omogućio je pristup predškolskim programima za preko 7500 djece širom Bosne i Hercegovine. Posebna pažnja je posvećena djeci iz ruralnih sredina, te iz ranjivih i manjiskih grupa, , a i naredne aktivnosti koje podržava UNICEF imaju za cilj povećati pristup predškolskom odgoju i obrazovanju kroz sistemska i strateška rješenja.

izvor: Frontal

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog