Republika Srpska

Drugi kućni sajam autodijelova i servisne opreme (Foto)

U Banja Luci je u organizaciji AM Grupacije održan Drugi kućni sajam auto dijelova i servisne opreme u BiH, pod sloganom „Kupujte iz prve ruke“.

Banjalučki velesajam je od 28. februara do 1. marta ugostio Drugi kućni sajam autodijelova i servisne opreme u BiH pod nazivom „Kupujte iz prve ruke“ kojeg je organizovala AM Grupacija. 

- AM Grupacija je kompanija, koja već 16 godina posluje u tri države regiona: Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji, i koja bilježi konstantne pozitivne rezultate na ovim tržištima. Predstavnici AM Grupacije za BiH su preduzeća „Auto Milovanović“ d.o.o. sa  svojih devet poslovnih jedinica i preduzeće „Auto Parts Tuzla“. U Srbiji i Makedoniji AM Grupacija je zastupljena putem preduzeća „Lukena-Auto“ d.o.o. – izjavila je Mirjana Milovanović, direktor marketinga AM Grupacije. 


Kućni sajam u Banja Luci organizovan je za ciljanu grupu kupaca, odnosno za vlasnike prodavnica auto dijelova, nezavisne auto servisere i auto mehaničare.  

- Veliko mi je zadovoljstvo što su naši dobavljači prepoznali našu veliku ambiciju i napore da ponovo organizujemo kućni sajam autodijelova i prateće opreme u BiH, koji nosi naziv kao i moto naše grupacije „Kupujte iz prve ruke“. Ove godine imamo 30 izlagača, a to su najpoznatije kompanije koje se bave proizvodnjom i prodajom autodijelova i servisne opreme – izjavio je Dejan Milovanović, generalni direktor AM Grupacije.


U odnosu na prošlu godinu broj izlagača se udvostručio, dok je sajmom prodefilovalo više od 1.400 kupaca i poslovnih partnera AM Grupacije kako iz BiH, tako i iz Srbije i Makedonije. 

- Kroz dva dana sajma posjetilo nas je jako puno naših profesionalnih kupaca, koji su imali priliku da prisustvuju nizu korisnih praktičnih prezentacija čiji cilj je bila njihova dodatna edukacija, ali i upoznavanje sa novim, savremenim servisnim tehnologijama i načinima njene primjene u praksi – objasnio je Dejan Milovanović, generalni  direktor AM Grupacije.

Svoj asortiman na sajmu predstavilo je 30 izlagača iz Njemačke, Francuske, Holandije, Poljske, Češke, Turske, Australije, Italije i Srbije. Svi oni su u Banja Luci imali priliku da se iz prve ruke upoznaju sa korisnicima usluga AM Grupacije, ali i da sa njima razmjene dragocjena praktična iskustva. 


Sajam je imao i humanitarni karakter, jer su u okviru njega prikupljani dobrovoljni prilozi pod motom "Obezbijedimo šestočlanoj porodici Kos krov nad glavom". 

- Humanitarnu akciju smo pokrenuli sa ciljem stambenog zbrinjavanja šestočlane porodice Kos iz Pervana pokraj Banja Luke. Ova porodica ima četvoro djece, od kojih su troje školarci i odlični su đaci. Oni žive u jako teškim uslovima. Pošto je njihov otac invalid i ne može da se adekvatno pobrine za ovaj problem, odlučili smo da im uz podršku naših prisutnih klijenata u dva dana trajanja sajma, svesrdno pomognemo kako bi dobili bolje uslove za život, učenje i odrastanje – kazala je Mirjana Milovanović, direktor marketinga AM Grupacije. 


autor: Frontal

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog