Ova ugledna regionalna
konferencija o odnosima s javnošću, biznisu i komunikacijama, slavi dvije
decenije postojanja i okuplja vodeće stručnjake i lidere iz cijelog regiona, biće održana na Jahorini od 29. do 31.
maja.
Od 2005. godine, kroz učešće više od 300 govornika i hiljade učesnika,
PROACTIVE je izrastao u simbol očuvanja integriteta struke, inkubator ideja i
mjesto na kojem profesionalci pronalaze inspiraciju za unapređenje svojih praksi.
Ove godine, program donosi „vruće stolice“ za direktan dijalog s publikom,
interaktivne World Café sesije, predavanja o budućnosti komunikacija, ulozi
vještačke inteligencije, ESG principima, kriznom komuniciranju i drugim
ključnim temama.
Među predavačima/cama su istaknuta imena poput dr Dragane Đermanović,
Voje Žanetića, dr Dejana Verčića, Nataše Pavlović Bujas, dr Peđe Ašanina Gole,
Najre Krvavac, dr Ane Tkalac Verčić, Vladimira Vulića, Katarine Bingule, Miloša
Đajića, Jovane Vulić, Željke Šulc i Minele Vilić, koji će donijeti nove
perspektive i praktična znanja.
”Proteklih dvadeset godina, PROACTIVE nije bio samo još jedan događaj u
kalendaru komunikacijskih stručnjaka. Postao je jezgro energije, inspiracije i
umrežavanja u regionu i jedinstvena platforma koja okuplja lidere i liderke
struke, mlade profesionalce i eksperte iz različitih oblasti. PROACTIVE je
izrastao u događaj koji kreira trendove u odnosima s javnošću, biznisu i
komunikacijama,” poručuju iz organizacionog tima konferencije.
Uloga PROACTIVE-a u jačanju PR industrije posebno je važna u vremenu kada
su transparentnost i odgovornost ključni za povjerenje javnosti. Konferencija
potiče otvorene razgovore o najvažnijim temama iz svijeta komunikacija, a
upravo ta interakcija, razmjena ideja i prilika za postavljanje pitanja
liderima struke čini PROACTIVE prepoznatljivim i jedinstvenim.
Sa statusom IPRA Endorsed Conference, PROACTIVE je potvrdio svoj
međunarodni značaj i doprinos razvoju struke. Ovaj prestižni status, koji
dodjeljuje Međunarodno udruženje za odnose s javnošću (IPRA), dodatno osnažuje
kredibilitet konferencije i doprinosi njenom pozicioniranju kao lidera u
edukaciji i umrežavanju komunikacijskih stručnjaka u regionu.
Partneri konferencije su Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, OSCE, Ministarstvo
trgovine i turizma Republike Srpske i Područna privredna komora Banja Luka.
Medijski partneri uključuju Graciju, Brend Magazin, frontal.ba, boljiposao.com,
inspo.ba, womancomm.com i javnost.rs.
Informacije o konferenciji – programu,
govornicama/ima, kotizacijama, smještaju – dostupne su na https://proactive.ba/.
Frontal

