Funkciju će preuzeti od Andreja Lukača, koji će se u potpunosti posvetiti ulozi voditelja ključnih kupaca za poslovnu jedinicu Adria.
”Izuzetno me raduje što ću se pridružiti timu koji je na tržištu prepoznat upravo po tome što kupca uvijek stavlja na prvo mjesto. Vodit ću se time da i ja stavim fokus na ljude, kako na partnere s kojima radimo, tako i na kolege unutar tima. Kroz karijeru sam se vodio mišlju da uvijek postoji prostor za rast, inovaciju i dodatnu vrijednost, i na taj način razmišljam i sad. U Coca-Coli HBC postoji snažna kultura izvrsnosti, predanosti i timskog duha, i znam da ćemo zajedno moći graditi na uspjesima koji su već postignuti”, rekao je tim povodom Ivan Pušić.
Svoju karijeru Ivan je počeo 2006. godine u industriji bezalkoholnih pića, gdje je kroz godine napredovao od pozicija vezanih za uvoz i izvoz, preko rukovođenja centralnom prodajom i HoReCa segmentom, do upravljanja ključnim kupcima i operativnom prodajom.
Nakon toga, nastavlja karijeru kao rukovodilac prodaje u kompaniji Ledo, gdje u izuzetno dinamičnom okruženju postiže sjajne rezultate. U tom razdoblju značajno doprinosi i tranziciji firme pod novim vlasništvom te implementaciji novih principa poslovanja, unutar zadanih rokova i budžeta.
Njegov strateški pristup, orijentacija na rezultat i sposobnost izgradnje kvalitetnih odnosa s kupcima temelj su njegovog dosadašnjeg uspjeha. Uz svoje znanje, iskustvo i liderstvo, Ivan će dati snažan doprinos daljnjem razvoju Coca-Cola HBC BH tima.
Coca-Cola HBC BH dio je poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria, koja pripada Coca-Cola Hellenic Beverages Company, jednom od vodećih svjetskih punioničara i distributera proizvoda tvrtke The Coca-Cola Company. U poslovnoj jedini Adria opskrbljujemo milijune potrošača raznovrsnim portfeljem proizvoda – od gaziranih i negaziranih bezalkoholnih pića, sokova, voda, energetskih i sportskih napitaka, pa do kave, premium alkoholnih pića i grickalica.Naša predanost održivosti prepoznata je na globalnoj razini – Coca-Cola HBC je vodeći proizvođač pića u održivom poslovanju prema Dow-Jonesovu indeksu održivosti za 2024. godinu, te među najboljima prema ESG pokazateljima kao što su CDP Climate & Water, MSCI ESG i FTSE4Good. U Adria regiji gradimo snažne lokalne timove, njegujemo partnerstva s zajednicom i kontinuirano inoviramo kako bismo potrošačima pružili vrhunske proizvode i iskustva.
Frontal

