ЛОС АНЂЕЛЕС – Музички гигант ”Универсал мјузик груп” планира да спусти цијене ЦД издања албума и синглова на 10 долара и мање.
Снижење би требало да подигне продају физичких музичких формата која је у сталном паду у задњих пет година, угрожена приступачнијим дигиталним форматима.
Са цијеном до 10 долара ”Универзал” ће поравнати цијену ЦД-а са цијеном скидања цијелог албума са ”ајтјунса”.
“Мислимо да ће ово заиста дати нов живот физичком формату”, каже директор дистрибуције у ”Универзалу”, Џим Ури, и додаје да ће луксузне верзије албума бити скупље.
Стратегија снижења ослања се на искуство” Транс Ворлд Ентертеинмента” који је у својим продавницама повећао продају дискова за 100%, спуштајући цијене на 9.99 долара.

