"Obzirom da je vizuelni identitet Noći muzeja, koja
je trebalo da se održi 17. maja 2014. godine, već bio izrađen, a manifestacija odložena
usljed stupanja na snagu vanredne situacije u Republici Srpskoj, odlučili smo da
umjesto dijeljenja ovih popularnih majica iskoristimo priliku da se na još jedan način solidarišemo sa ugroženima stanovništvom.
Takođe, ova akcija je i simboličan vid obilježavanja Noć muzeja i Međunarodnog dana muzeja", istakli su u MSU RS.
Nemanja Mićević, dizajner Muzeja savremene umjetnosti
Republike Srpske, osmislio je dva rješenja majica. Jedno je vođeno smjernicama zvaničnog
vizuelnog identita Evropske noći muzeja, koja je ove godine obilježila 10 godina postojanja.
Inspiracija za drugi dizajn proistekla je iz ostvarenja polaznika Škole crtanja
i slikanja „Dragaš“, koji su učestvovali na Radionici stop animacije u Muzeju savremene
umjetnosti Republike Srpske od 23. do 25. aprila 2014. godine. Dio njihovih crteža,
skica i ideja, koje su tom prilikom nastale, našao se na ovom rješenju za majice.
Takođe, zajedno
sa moderatorima radionice, umjetnicima Miodragom Manojlovićem i Renatom Rakićem,
oni su kreirali i reklamni video Muzeja savremene umjetnosti RS za ovogodišnju Noć
muzeja. Udruživanje ovih kreativnih ideja sa zamislima našeg dizajnera, jedan je
od načina kojima Muzej savremene umjetnosti RS podstiče i promoviše „mlade talente“.
izvor: Frontal

