Plan kompanije je da u Srbiji, koja je za Tikveš glavno regionalno
tržište u naredne dvije godine udvostruči promet koji ovdje ostvaruje.
„Srbija je za nas tržište koje ima veliki potencijal i na kojem smo
prisutni decenijama. Postavili smo vrlo visoke ciljeve u Srbiji i prve
rezultate već vidimo, jer bilježimo konstantan rast. To nas dodatno
ohrabruje da, i pored ekonomske krize, nastavimo sa ulaganjima ovdje“,
izjavio je Kokir, predstavljajući rezultate rada vinarije u ovoj godini.
Ocjenjujući da će naredna godina biti ekonomski teška, on je izrazio
uvjerenje da će se sa pravilnim ulaganjima ostvariti dobri rezultati.
Kokir je podsjetio da su se Vinarija Tikveš i njeno vino Bela Voda
našli ove godine na prestižnoj listi magazina M&M Global među 100
rastućih svjetskih brendova, a tikveška vina su nagrađena i na
takmičenjima International Wine Callenge (IWC) i Decanter u Velikoj
Britaniji, kao i na međunarodnom takmičenju vina sa Balkana u Bugarskoj.
Kvalitet tikveških vina prepoznao je i svjetski vinski stručnjak
Robert Parker ocijenivši crvena vina iz berbe 2010. – Bela Voda i Vranec
Special Selection sa 94, odnosno 90 poena, zahvaljujući čemu je Tikveš
ostvario proboj na tržišta EU, SAD, Kanade, Australije i Kine.
Vina iz serije Barovo, Bela Voda, R’kaciteli Special Selection i
Vranec Special Selection su na američkom tržištu postigla izuzetan
uspjeh, i u ponudi su najboljih restorana sa Mišlen (Micelin)
zvjezdicama u Njujorku i Vašingtonu.
Ove godine Tikveš se probio i na tržište Danske, gdje su isporučene
prve količine od 80 hiljada flaša visokokvalitetnog vina Vranec iz
serije Special Selection berba 2011. godine u 48 specijalizovanih
prodavnica danskog uvoznika Hasena, kao i restoranima širom ove zemlje,
naveo je Kokir.
U Srbiji je najprodavanije vino Smederevka, potom Kratošija, a
značajno je i to što je prodaja vina Roze porasla za četiri puta u
odnosu na prethodnu godinu, dodao je on.
Tanjug/Frontal

