Nedjelja, 07.12.2025.
6 C
Sarajevo

50 najmoćnijih u medijima u Srbiji

1 ŽELjKO MITROVIĆ

Vlasnik “Pink medija grupe” koja obuhvata četiri televizije, radio,
satelitske i digitalne sisteme, muzičku i filmsku produkciju, filmske studije,
aviokompaniju… Nema toga ko tako umije da napravi novac u medijima kao Željko
Mitrović (45), čiji zaštitni znak – Televizija Pink – ove godine navršava 20
godina od osnivanja. Za tih 20 godina, Mitrović se nepogriješivo držao samo
jedne maksime – ništa ne uspjeva tako dobro kao uspeh. Uvijek u potrazi za
najbržim modelom uspeha, odbacivao je prezrive komentare tvrdeći da nije
njegovo da „obrazuje narod, jer to treba da radi RTS, koja ubire pretplatu“.

2 ALEKSANDAR TIJANIĆ (2)

Ako izdrži ovu, Aleksandar Tijanić će sljedeće godine zaokružiti deceniju na
čelu državne Radio-televizije Srbije. Mada je mnogima teško da mu to priznaju,
nekadašnji britki kolumnista uticajnih nedjeljnika širom Jugoslavije i čak ministar
u jednoj lošoj vladi, pravi je televizijski mag. On je kao generalni direktor
od RTS-a napravio najgledaniju televiziju u zemlji. RTS uspešno pokriva sve –
od kulture, informisanja, obrazovanja, do sporta, talenat šou programa, domaćih
serija i estrade. Od preuzimanja funkcije 2004. godine do danas, Aleksandar
Tijanić je vratio povjerenje gledalaca u državnu televiziju. Sve to ne pomaže
pred činjenicom da RTS – prema rečima samog Tijanića – nema para da preživi
ovaj februar. Mjesečno mu je za funkcionisanje potrebna dotacija Vlade od tri
miliona evra. To je, ujedno, i njegov najveći neuspjeh jer nije uspio da se
izbori za održiv sistem finansiranja RTS.

3 DEJAN JOCIĆ (9)

Direktor Prve srpske televizije. Otkad je u martu 2010. godine stao na njeno
čelo, ova stanica, ranije Fox TV, velikom brzinom penje se ka vrhu gledanosti,
najviše zahvaljujući domaćim, turskim i indijskim serijama. Punim pogotkom može
se smatrati serija “Sulejman Veličanstveni”, ali i domaće serije “Folk” i
“Budva na pjenu od mora”. Veoma je popularan i muzički šou program “Prvi glas
Srbije”. Sa najavljenom “Prva Records” muzičkom produkcijom pokušava da se
izbori za liderske pozicije u svetu muzičkog šou-biznisa. Dejan Jocić je rođen
u Nemačkoj i ima veliko iskustvo u TV industriji. Karijeru je započeo 1992.
godine na sportskom kanalu nemačke televizije DSF kao producent sportskog
programa.

4 FLORIJAN FELS (1)

Glavni izvršni direktor za centralnu Evropu kompanije „Ringier Axel
Springer“ koja je najveća medijska kuća u Srbiji i godinama je jedna od
finansijski najuspešnijih firmi u zemlji. Dnevni list „Blic“ su najčitanije
novine u Srbiji, a internet portal Blic.rs je najuticajniji sajt u zemlji sa 45
miliona posjeta i 211 miliona pregledanih stranica mjesečno. Tu su i dnevni
listovi „24 sata“ i „Alo“, tiražni nedeljnici „Blic žena“ i „Puls“, kao i nedjeljnik
NIN i magazin „Auto Bild“. Florijan Fels je od 2010. godine generalni direktor
„Ringier Axel Springer Media AG“, vodeće multimedijalne kompanije u centralnoj
i istočnoj Evropi, koju su osnovale kompanije „Ringier AG“ iz Ciriha i „Axel
Springer AG“ iz Berlina. U 2012. godini realizovao je preuzimanje 75 odsto
akcija portala Onet.pl, vodeće onlajn platforme u Poljskoj, čime je za manje od
dve godine postojanja kompanija ostvarila planirane ciljeve u oblasti onlajn
poslovanja.

5 DRAGAN ŠOLAK (5)

Predsjednik Upravnog odbora kompanije SBB od koje nema moćnijeg kablovskog
operatora u Srbiji. Čak i u ovim kriznim vremenima, kompanija se širi i
napreduje, pa je, prema podacima, jedna od najbrže rastućih TV i
telekomunikacionih operatora sa porastom prihoda od 20 odsto na godišnjem nivou
još od 2007. godine. Kompanija SBB – Srpske kablovske mreže najveći je operator
digitalne i analogne kablovske televizije i širokopojasnog interneta u Srbiji,
a uspjeli su da posao prošire na polje fiksne telefonije. SBB je i
najznačajniji operator satelitske televizije u regionu, prisutan u šest zemalja
sa takozvanom Total TV platformom.

6 MANOJLO VUKOTIĆ (15)

Od kako je prije više od 12 godina prvi put imenovan za generalnog direktora
i glavnog urednika svih izdanja kompanije „Novosti“, gotovo da nije bilo godine
u kojoj Manojlu Vukotiću nisu prognozirali da mu je to posljednja na čelu ove
medijske kuće. Vukotić, međutim, ta predviđanja, zahvaljujući sposobnosti da
napravi dobre novine, uvek demantuje. Uzgred, poslije prošlogododišnjih izbora,
i pobjednici i poraženi isticali su „Novosti“ kao list koji je zaista
objektivno pratio predizbornu kampanju.   

7 VESELIN SIMONOVIĆ (6)

Kao glavni urednik sa najdužim stažom u jednim novinama u Srbiji, Veselin
Simonović već 15 godina uspešno vodi „Blic“ koji je godinama najčitaniji i
najuticajniji dnevni list u zemlji, ali čije informacije i analize pažljivo
prate i članovi diplomatskog kora i predstavnici međunarodnih institucija. Od
pre dvije i po godine na čelu je prve integrisane redakcije u ovom dijelu
Evrope koja, osim „Blica“, obuhvata besplatne novine „24 sata“ i internet
portal
Blic.rs, najposećenije onlajn izdanje u Srbiji. Uprkos kriznim vremenima,
Simonović uspijeva da održi integrisanu redakciju u vrhu srpske medijske
scene.Predsjednik je Upravnog odbora Asocijacije medija Srbije koja okuplja
najveće novinsko-izdavačke kuće.

8 DRAGAN ĐILAS (7)

Važi za jednog od najmoćnijih ljudi u srpskim medijima, što duguje činjenici
da je suvlasnik “Multikom grupe”, u čijem je vlasništvu „Dajrekt medija“, koja
se bavi kupoprodajom oglasnog prostora. Političku moć koju je imao kao
gradonačelnik Beograda i potpredsjednik sada već opozicione Demokratske
stranke, ojačao je preuzimanjem liderske pozicije u stranci od Borisa Tadića. I
pre toga važio je za nekoga ko, iako formalno bez uticaja na medije, može da ga
ostvari ako to želi. U prošloj godini je njegova stranka izgubila vlast, a u
javnosti se sve češće spekuliše o mogućoj promjeni u Beogradu gdje je Đilas
suvereno vladao prethodne četiri godine. Ova dva faktora mogla bi umnogome da
promijene njegov uticaj na medije.

9 SRĐAN ŠAPER (8)

Prvi čovjek „Meken grupe“ i njen osnivač. „Meken“ je vodeća kompanije za
pružanje usluga u oblasti tržišnih komunikacija u regionu u okviru koje danas
posluje više specijalizovanih agencija u osam zemalja. Stariji ga se sećaju kao
začetnika muzičkog pravca novi talas 80-ih godina prošlog veka, sa grupom
„Idoli“. Stručnjak za tržišne komunikacije, dobitnik brojnih domaćih i
međunarodnih nagrada za svoj stručni i kreativni rad. Prošle godine dobio je
nagradu za istrajnost marketinške misli i priznanje „Grand Slam“ za izuzetan
doprinos razvoju srpskog i regionalnog advertajzinga, a dobitnik je nagrade za
životno delo UEPS-a. U svijetu marketinga nalazi se više od 25 godina, a
učestvovao je i u kreiranju brojnih političkih kampanja. Važi za jednog od
ljudi bliskih bivšem predsjedniku Srbije i bivšem lideru DS Borisu Tadiću, ali
više nije član Predsedništva DS.   

10 ROBERT ČOBAN (10)

Jedan je od osnivača i predsjednik „Kolor pres grupe“ koja se može pohvaliti
najvećim brojem periodičnih izdanja kako na teritoriji Srbije, tako i BiH i
Makedonije. Prema podacima ABC Srbije, od 20 najprodavanijih magazina u 2012.
godini, čak 15 njih izdaje „Kolor pres“, a rekordnu posjetu tokom prethodne
godine imao je CPG portal, zvanična veb prezentacija „Kolor presa“. U odnosu na
2011. godinu zabilježen je rast od čak 56 odsto. U toku 2012. pokrenuli su
ukupno 15 novih izdanja u cijelom regionu i ugasili sedam. 

11 IVAN STANKOVIĆ (32)

Vlasnik marketinške agencije “Komunis” i jedan od ovdašnjih najboljih
marketinških stručnjaka i autor zapaženih i nagrađivanih reklama. Napisao je
knjigu “Kakodakologija”, koja spada u udžbenike popularnog marketinga. 

12 GORDANA PREDIĆ (-)

Poznata novinarka, autorka brojnih intervjua, nagrađivanih dokumentarnih
emisija i svojevremeno veoma uspješne autorske emisije VIP. Državna je
sekretarka u Ministarstvu kulture, ali istovremeno i portparol
Socijaldemokratske partije Srbije od osnivanja stranke 2009. godine. Predaje
istoriju u obrazovnom sistemu „Ruđer Bošković“ i profesorka je programa
međunarodne mature (IBO).

13 SLAVICA ŠIMIĆ (20)

Vlasnica je agencije „Media haus“, koja na tržištu trenutno zauzima treću
poziciju po obimu zakupa medijskog prostora, a bavi se i ustupanjem prava za
najgledanije sportske i zabavne programe iz domaće produkcije, istraživanjem
tržišta, analizom ponašanja potrošača, aktivnostima konkurencije… 

14 MIRA GLIŠIĆ SIMIĆ (41)

Poslije godina srpskonjemačkog dvovlašća u najstarijoj medijskoj kući na
Balkanu, generalna direktorka kompanije “Politika novine i magazini” Mira
Glišić Simić ostala je jedino ovlašćeno lice u ovoj medijskoj kući. Novi
suvlasnik kompanije “Ist medija grupa” nije imenovao zamenika generalnog
direktora, bez čijeg potpisa nije mogla da se donese nijedna ključna odluka.
Samim tim ovlašćenje Mire Glišić Simić sada su mnogo veća. Ova kuća je poslije
više godina prvi put poslovala sa dobitkom. 

15 OLjA BEĆKOVIĆ (22)

Punih 20 godina Olja Bećković utiče na kreiranje javnog mnjenja u Srbiji
kroz uglednu i uticajnu televizijsku emisiju „Utisak nedelje“. U odabiru
gostiju trudi se da opravda zadatu temu. Iako goste provlači kroz sito i
rešeto, na čemu se zasnivaju dinamika i zanimljivost emisije, nikad ne prelazi
liniju pristojnosti i poštovanja ličnosti sagovornika. Udruženje novinara
Srbije nagradilo ju je nedavno priznanjem za uređivanje „Dimitrije
Davidović“. 

16 MIROSLAV BOGIĆEVIĆ (-)

Suvlasnik “Politike” i vlasnik “Novog magazina”. U početku je Miroslav
Bogićević tvrdio da nije vlasnik “Politike” . Istina je, međutim, isplivala na
površinu kad je Aleksandar Vučić otkrio da je prvi čovjek “Farmakoma MB” kupio 50
odsto akcija “Politike” kao uslugu Demokratskoj stranci. Prema Vučićevim
rečima, “Farmakom” je na taj potez bio prinuđen, a pored “Politike“, kupio je i
potraživanja „Večernjih novosti“ i novosadskog „Dnevnika“. Ranije se o
Bogićeviću spekulisalo i to da je pokušavao da postane vlasnik NIN-a. 

17 BRANKICA STANKOVIĆ (21)

Autorka emisije „Insajder“ na TV B92 godinama se bavi najosjetljivijim
društvenim temama koje u Srbiji niko nije bio spreman da otvori. Zbog toga je
mnogi smatraju najhrabrijom novinarkom u Srbiji. Prijećeno joj je više puta
smrću, zbog čega je i dalje ima danonoćnu zaštitu policije. Prošlu godinu obilježilo
je emitovanje serijala „Insajder“ pod nazivom „Patriotska pljačka“. U njemu su
iznešeni brojni dokazi o tome kako već godinama, po raznim osnovama, iz budžeta
Srbije za Kosovo odlazi u prosijeku 650.000 evra dnevno, i to bez ikakve
kontrole. 

18 SANDA SAVIĆ (-)

Već skoro dvije godine radi na profesionalizaciji i osavremenjivanju
programa RTV Vojvodine kao programska direktorka. Na RTV je promijenjen gotovo
cijeli uređivački tim, a redakcija je pojačana novim ljudima, među kojima ima i
onih sa kojima je Sanda Savić dugo godina sarađivala na B92, gde je radila 17
godina. 

19 BRANKA ĐUKIĆ (47)

Glavna i odgovorna urednica novinske agencije Tanjug od ljeta 2009. godine,
prva koja je na to mjesto postavljena na osnovu javnog konkursa. U Tanjugu je
prethodno radila i kao skupštinski izvještač, novinar političke rubrike,
dežurni urednik i urednik spoljnopolitičke redakcije. 

20 DRAGAN BUJOŠEVIĆ (18)

Glavnog urednika dnevnog lista „Politika“ mnogi su već vidjeli kako odlazi
sa tog mesta nakon što su na izborima pobijedili naprednjaci. To se, međutim,
nije dogodilo. Promijenili su se, doduše, suvlasnik „Politike“, kao i
ovlašćenja direktorke ove medijske kuće, što bi možda moglo da utiče i na promjenu
Bujoševićevog statusa. I dalje na Televiziji „Prva“ vodi emisiju „Stav
Srbije“. 

21 SRĐAN ĐURIĆ (16)

Vlasnik agencije za odnose sa javnošću i konsalting “Olaf& Mekatir”,
koja je postala dio evropske konsultantske mreže „Pleon“ i već nekoliko godina
je u vrhu kada je u pitanju PR. Tokom prošle godine Đurić se okušao i kao pisac
zapažene knjige priča “Helikopter mog ćaleta”. 

22 VLADIKA PORFIRIJE (27)

Savjet Republičke radiodifuzne agencije (RRA), kojem je vladika jegarski
Porfirije na čelu, u 2012. godini zaista je iskoristio dio svojih ovlašćenja
kada je oduzeo frekvenciju Televiziji „Avala“ zbog dugovanja preko 300.000 evra. 

23 SANDRINA ANDIĆ (-)

Vlasnica producentske kuće „MBK prodakšen Srbija“. Zajedno sa kolegama sa
fakulteta osnovala je svoju prvu producentsku kuću u Berlinu, gde je živjela i
radila 21 godinu. Već četiri i po godine sa istom firmom realizuje jedan od najgledanijih
šou-programa „Ja imam talenat“ u Srbiji i „Idol“ u Makedoniji. 

24 MANjA GRČIĆ (31)

Već dvije godine je na čelu Televizije B92. Sa njenim dolaskom na
direktorsku poziciju počela je i promjena programske koncepcije te televizije,
koja je do tada bila bazirana uglavnom na informativnim sadržajima. U pokušaju
da podigne gledanost televizije, akcenat je stavljen na sport i komercijalne
sadržaje. Prije B92 , Manja je radila na Televiziju „Pink“ kao direktorka firme
„Media System“, bila je zamjenik direktora „Foks televizije“ nakon čega je
karijeru nastavila u Sloveniji kao direktorka nacionalne televizije TV3
Slovenia.

25 LjUBICA MARKOVIĆ (23)

Direktorka kompanije „Beta Press“, u okviru koje se nalazi jedna od
najuticajnijih novinskih agencija Beta, u čijem je osnivanju 1994. godine
učestvovala. Svojevremeno je bila dopisnik Tanjuga iz Rima i jedan je od
osnivača Foruma za međunarodne odnose pri Evropskom pokretu u Srbiji. 

26 DRAGOLjUB ŽARKOVIĆ (23)

Glavni urednik nedeljnika “Vreme” već dugi niz godina važi za jednog od
najboljih poznavalaca ovdašnjih političkih prilika. Kao takav, čest je gost
raznih tribina i televizijskih emisija, a novine koje uređuje, iako skromnog
tiraža, jedne su od najboljih u ponudi srpskih političkih nedeljnika. 

27 ZORAN ANĐELKOVIĆ (28)

Osnivač “Radija S”, najslušanije radio-stanice u našem etru. Nekadašnji
ministar u vladi Mirka Marjanovića i dugogodišnji funkcioner SPS, Zoran
Anđelković danas je predsjednik Skupštine akcionara „Železnice Srbije”.
Vlasništvo nad “Radijom S” prenio je na majku Ljubinku Anđelković. 

28 SRBOBRAN BRANKOVIĆ (30)

“TNS Medium Gallup”, na čijem je čelu Srbobran Branković, bavi se
istraživanjem tržišta, javnog mnjenja i medija i deo je tri velika svjetska
lanca u toj branši: “TNS Group” i “Gallup International Association”, a od
novembra 2008. i član “WPP Kantar Group”. Bio je vođa velikog broja
istraživačkih projekata za domaće i strane klijente. Pored knjige “Serbia In
War With Itself”, objavio je veliki broj tekstova o javnom mnjenju, tranziciji,
političkoj kulturi, kao i o uticaju medija na izbore u Srbiji.

29 SRĐAN BOGOSAVLjEVIĆ (29)

Po obrazovanju matematičar, Srđan Bogosavljević je od 1996. na čelu “Ipsos
stratedžik marketinga”, jedne od najpoznatijih domaćih kompanija koje se bave
istraživanjem javnog mnjenja. Od 1993. je profesor na predmetu statistika na
Univerzitetu u Beogradu. Uoči drugog kruga predsedničkih izbora istraživanja
ove agencije ukazivala su na ubedljivu pobedu Borisa Tadića, ali je pobjedu
odnio Tomislav Nikolić. 

30 LjILjANA SMAJLOVIĆ (38)

Predsjednica Udruženja novinara Srbije, bivša urednica dnevnog lista
“Politika” i stručnjak za međunarodne odnose. Radila je u Americi, a zatim
novinarsku karijeru nastavila u „Evropljaninu“. Nakon gašenja „Evropljanina“ i
Ćuruvijinog ubistva, prelazi u NIN, koji kasnije takođe napušta. 

31 VUKAŠIN OBRADOVIĆ (-)

Od 2010. godine predsjednik Nezavisnog udruženja novinara. Upamćen je kao
osnivač lokalnog nedjeljnika „Vranjske“, koji je od 1994. pa do 2000. bio
jedini nezavisni medij na jugu Srbije. Njegov profesionalni rad je vrijednovan
i nagradama koje nose imena velikana ove profesije: „Dušan Bogavac“, „Jug
Grizelj“ i „Stanislav – Staša Marinković“.

32 MILICA MITROVIĆ (35)

Programski direktor Televizije “Pink” i supruga Željka Mitrovića, koji je
više puta isticao kako ona ima „urođenu intuiciju i talenat da prepozna koji
programi mogu biti gledani, a koji ne“. Prema istraživanjima, Televizija “Pink”
je ove godine najgledanija komercijalna televizija. 

33 ZORAN SEKULIĆ (36)

Zoran Sekulić je osnivač i direktor prve privatne novinske agencije u Srbiji
Foneta. Prethodno je bio novinar agencije Tanjug i Radio Beograda 202. Iako
najmanja od tri domaće agencije, Fonet uspjeva da opstane i posluje sa
profitom. 

34 ALEKSANDAR TIMOFEJEV (26)

Direktor i glavni i odgovorni urednik Radio-televizije Studio B još od 2007.
godine. Čitavu deceniju prije toga proveo je na RTV B92. gdje se posebno
istakao kao autor i voditelj emisije “Timofejev”. Od Studija B napravio je
solidnu gradsku televiziju koja više ne trči trku sa emiterima koji pokrivaju
celu teritoriju Srbije. 

35 ALEKSANDAR TOJČ (33)

Medijska kuća „Adria Media Serbia“, čiji je vlasnik Aleksandar Tojč, u svom
portfoliju ima 12 svjetski poznatih časopisa. Ova kuća štampa licencna izdanja kao
što su „Mens Helth“, „Story“, „Lisa“, „Elle“, što je svrstava među vodeće
izdavače magazina u Srbiji. Zapošljava više od 100 ljudi. 

36 DEJAN VUKELIĆ (45)

Glavni urednik dnevnih novina “Alo”. Uspio je da tokom protekle godine listu
“Alo” obezbijedi status najprodavanijih dnevnih novina. Prije ove pozicije bio
je i glavni urednik besplatnih dnevnih novina “24 sata”. 

37 ZORAN JANKOVIĆ (14)

Vlasnik producentske kuće “Košutnjak film”, koja je prošle godine
realizovala popularnu seriju na RTS “Nepobedivo srce” i film “Šešir profesora
Vujića”. U Televiziji Beograd radio je od 1978. do 1994. i realizovao više od
400 emisija i devet igranih filmova. U producentskoj kući „Komuna“ bio je od
1994, a 2005. osniva „Košutnjak film“.

38 NEBOJŠA SPAIĆ (34)

U vremenima kada digitalni mediji sve više zauzimaju medijski prostor,
Nebojša Spaić je kao glavni i odgovorni urednik NIN-a odlučio da modernizuje
taj list. Od 2001. do 2003. godine Spaić je bio glavni i odgovorni urednik
Radio Beograda 202, a od 2005. je konsultant za medije i potom suosnivač
Agencije za biznis i medija konsalting.

39 DUŠAN VLAOVIĆ (-)

Direktor novosadske kompanije „Dnevnik Vojvodina pres“, koja izdaje
“Dnevnik”, najuticajnije vojvođanske dnevne novine, a prema podacima Agencije
„Scan“, druge su po čitanosti u Novom Sadu. U 70 godina dugoj istoriji lista
„Dnevnik“ Vlaović je direktor sa najdužim mandatom. Član je Upravnog odbora
Asocijacije medija i potpredsjednik Fudbalskog kluba Vojvodina. 

40 RUŽICA MEVORAH (44)

Već godinama Ružica Mevorah, glavna i odgovorna urednica „Blic žene“, uspeva
da održi taj ženski nedeljnik na samom vrhu po čitanosti i tiražu. Tajna njenog
uspjeha je u tome što „Blic ženu“ neprestano osvježava i mijenja, pažljivo
prateći želje, potrebe i probleme žena u Srbiji. Novine uređuje sa mjerom,
stilom, bez tračeva, zadiranja u privatnost, promovisanja površnosti ili uljepšavanja
stvarnosti. Čitateljke to znaju da cijene i uzvraćaju vjernošću.

41 DUŠAN MITROVIĆ (-)

Više od deset godina glavni je menadžer „Dan grafa“, jedine medijske
kompanije u Srbiji čiji su vlasnici novinari. „Dan graf“ ima angažovan
Konferencijski centar, dobro profilisanu izdavačku djelatnost i – najvažnije –
izdaje uticajni politički dnevnik „Danas“. Prošle godine „Danas“ je obeležio 15
godina izlaženja, a upravo su ga novinari srpskih glasila (u anketi Statusa)
proglasili za list godine. 

42 DRAGAN MARKOVIĆ PALMA (-)

Iako se zvanično na čelu TV „Palma“ nalazi sin predsednika Jedinstvene
Srbije Dragana Markovića, Dalibor Marković, malo ko vjeruje da se uticaj oca
političara – prvog čoveka Jagodine – zaustavlja baš na ulaznim vratima
jagodinske televizije. Osnovana 1997. godine, ova televizija je od tada do
danas ugostila mnoge srpske političare, ali joj je glavni zaštitni znak ostala
narodna muzika i lik Dragana Markovića, zvanog Palma, čiji se politički govori
prenose in ekstenzo. 

43 ZORAN PANOVIĆ (-)

Glavni i odgovorni urednik dnevnih novina “Danas”, u kojima radi od
osnivanja lista 1997. godine. Jedan je od najboljih kolumnista, koji jednako
vešto analizira političke, društvene, kulturne i sportske fenomene. Autor je
više knjiga. 

44 MARKO SOMBORAC (40)

Karikaturista neiscrpne duhovitosti i talenta. Svakog radnog dana na trećoj
strani „Blica“ osvane njegov politički strip-komentar koji detronizuje
političare, ismijeva estradu, gura prst u oko slabostima nacije. Uz njegove
stripove lakše podnosimo sve nepodnošljiviju stvarnost i lakše varimo ozbiljne
ljude koji odlučuju o našim životima. Somborac je uradio i prvi crtani film za
portal blic.rs, koji je samo prvog dana prikazivanja pogledalo blizu 50.000 posjetilaca. 

45 DRAGANA SOLOMON (42)

Godinama je na čelu Odjeljenja za medije misije OEBS u Srbiji. Dragana
Solomon učestvuje u svim značajnim medijskim dešavanjima kao jedan od
najrelevantnijih sagovornika o stanju medija u zemlji. Zagovornik je uvođenja
evropske regulative u oblasti medija. 

46 BORISLAV MILjANOVIĆ (46)

Poslije izlaska iz „McCann grupe“, Borislav Miljanović formirao je novu
grupaciju agencija za poslovno komuniciranje „Represent Sistem“, čiji je
generalni direktor. „Reprezent Sistem“ zastupa najveće svjetske PR mreže „Veber
Shandwick“, Londonske škole za odnose s javnošću i izraelske „E socie“. Prije
ulaska u marketinške vode bio je duže od deset godina novinar i urednik brojnih
medija. Član je upravnog odbora Američke privredne komore u Srbiji, nadzornog
odbora Društva Srbije za odnose s javnošću i Naleda i nekoliko drugih poslovnih
asocijacija. 

47 NADEŽDA GAĆE (-)

Poznata novinarka koja je svojevremeno bila na čelu i Nezavisnog udruženja
novinara Srbije, a danas je glavna i odgovorna urednica beogradskog nedeljnika
„Novi magazin“. Nadežda Gaće je dugo radila i kao urednica TV Beograda, sarađivala
s ljubljanskim „Delom“, jugoslovenskom televizijom „Jutel“, pisala za „Borbu“,
„Našu borbu“ i list „Danas“. 

48 DRAGAN J. VUČIĆEVIĆ (-)

Posle tabloida „Kurir“ i nedavno ugašenog dnevnog lista „Pres“, Dragan J.
Vučićević je posle izbora 2012. godine učestvovao u pokretanju i trećeg dnevnog
lista “Informer”. Kao i prethodne novine, i ove imaju “specifičan” pristup
informacijama. „Informer“ je za relativno kratko vrijeme ostvario zavidni
tiraž, koji je, prema nekim procjenama, preko 40.000 primeraka. Vučićević je na
kablovskom kanalu „Pink 2“ počeo da vodi emisiju „Teška reč“.

49 ALEKSANDAR RODIĆ (50)

Sin Radosava Rodića, vlasnika dnevnih novina “Kurir”. Preuzeo je rukovođenje
listom poslije hapšenja njegovog oca, a ove godine je bezuspešno pokušao
pokretanje još jednog tabloida “San”, koji se ugasio posle samo dva mjeseca  izlaženja. 

50 DUŠAN RADULOVIĆ (-)

Direktor Radio Beograda. Radio je kao novinar u brojnim redakcijama:
„Vreme“, „Evropljanin“, BBC svetski servis, Radio Slobodna Evropa, B92, ali
najduže u Radio Beogradu 1. Pisao je i za „Indeksovo radio-pozorište“ sredinom osamdesetih,
smišljao radio-emisije od kojih se neke i dan-danas pamte.

NUNS/Frontal

Popularno ove nedelje

У Загребу обиљежавање 34 године од убиства породице Зец

У Загребу ће данас бити обиљежене 34 године од...

Mask pozvao na ukidanje Evropske unije

Američki milijarder Ilon Mask pozvao je na ukidanje Evropske...

LEAD na konferenciji ŽENE I TOČKA 10.0: Održiva budućnost ispisana ženskim potpisom

Predstavljen regionalni kompas, ESG Coach Ovogodišnja, 10. jubilarna konferencija HGK...

Denver pobijedio Atlantu, Јokić postigao 40 poena na meču

Košarkaši Denver nagetsa pobijedili su na gostovanju ekipu Atlanta...

Zlato za bijeljinsku Muzičku školu na festivalu u Gracu

Učenici Muzičke škole "Kornelije Stanković" iz Bijeljine ostvarili su...

Teme

У Загребу обиљежавање 34 године од убиства породице Зец

У Загребу ће данас бити обиљежене 34 године од...

Mask pozvao na ukidanje Evropske unije

Američki milijarder Ilon Mask pozvao je na ukidanje Evropske...

LEAD na konferenciji ŽENE I TOČKA 10.0: Održiva budućnost ispisana ženskim potpisom

Predstavljen regionalni kompas, ESG Coach Ovogodišnja, 10. jubilarna konferencija HGK...

Denver pobijedio Atlantu, Јokić postigao 40 poena na meču

Košarkaši Denver nagetsa pobijedili su na gostovanju ekipu Atlanta...

Zlato za bijeljinsku Muzičku školu na festivalu u Gracu

Učenici Muzičke škole "Kornelije Stanković" iz Bijeljine ostvarili su...

Merc: Sve zemlje moraju da snose isti rizik kada je u pitanju zamrznuta ruska imovina

Njemački kancelar Fridrih Merc izjavio je, nakon sinoćnjeg razgovora...

U decembru dvije penzije u Republici Srpskoj

Ministarstvo finansija Republike Srpske informiše javnost da će u...

Povezani članci

Popularne kategorije