Ponedjeljak, 08.12.2025.
8 C
Sarajevo

Podravkin novi vizuelni identitet za još jači iskorak na globalnom tržištu (FOTO)

Podravka je predstavila svoj novi vizualni identitet i, po prvi put, odvojila korporativni logotip Grupe Podravka od proizvodnog logotipa brenda Podravka. Kao savremena, multinacionalna kompanija, Grupa Podravka, u segmentu prehrane i segmentu farmaceutike, posluje u 16 zemalja i svoje proizvode prodaje na više od 60 tržišta.

Kako bi dodatno osnažila svoje prisustvo na globalnom tržištu te osigurala i podržala ostvarivanje strateških ciljeva postavljenih poslovnom i strategijom održivosti, Podravka je redizajnirala svoj vizualni identitet.

Osavremenjivanje vizualnog identiteta Grupe Podravka omogućiće ostvarenje ambicioznih poslovnih ciljeva. Oni uključuju čuvanje liderskih pozicija na domaćem i tržištima regije, ali i jačanje te rast poslovanja na međunarodnim tržištima: posebno u zemljama srednje i zapadne Europe, ali i na drugim kontinentima. Takođe, biće omogućena jednostavnija i efikasnija komunikacija s potrošačima i drugim dionicima.

Novi vizuelni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi je sačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući tako dosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije. No istodobno je prilagođen novom vremenu te potrebama i ciljevima kompanije u narednom razdoblju.

Marko Hrastovec, Sanja Garaj Miloš, Martina Dalić, Davor Bruketa

„Novim vizualnim identitetom želimo povećati našu prepoznatljivost na tržištima širom svijeta i istovremeno naglasiti Podravkino srce koje simbolizira naš način rada i naš odnos prema potrošačima, zaposlenicima  i zajednici. Na ovaj smo način dobili moderno oblikovan vizualni izričaj koji, kroz Podravkino srce, jasno naglašava povezanost s vrijednostima koje Podravka njeguje više od 75 godina. Vjerujem, stoga, da naš novi logotip ostaje prepoznatljiv sadašnjim potrošačima, ali i dopadljiv onima koji će to tek postati. Osobito mi je drago da su sve elemente novog logotipa, koji će stajati na poleđini svakog našeg proizvoda, proizvoda hrvatske industrije, oblikovali hrvatski dizajneri i tipografi kojima i ovim putem zahvaljujem na suradnji“, poručila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke dodavši da će naglašavanje Grupe Podravka u novom logotipu omogućiti jasniju korporativnu komunikaciju i jasnije razlikovanje proizvodnih brendova i kompanije.

Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić

„Bit će to, također, i platforma kroz koju ćemo moći snažno razvijati zajedničku kulturu i pripadnost Grupi Podravka brojnih trgovačkih i proizvodnih kompanija koje Podravka posjeduje širom svijeta, kako u segmentu prehrane, tako i u segmentu farmaceutike“, zaključila je Dalić.

Gleda li se istorija Podravke, od samih početaka prepoznata je potreba da se vizuelni identitet kompanije razvija i prilagođava, kako razvoju samog poslovanja, tako i vremenu te aktualnim trendovima. Vizuelni identitet koji se koristio zadnjih godina nametao je, s razvojem tržišta i novih kanala komunikacije, sve više ograničenja. Zbog fiksnih oblika i omjera između okvira i slova logotipa otežana je, ponekad i onemogućena, njegova adekvatna aplikacija. Kako bi osigurala moderan, primjenjiv vizualni identitet, Podravka je angažovala domaće stručnjake. Vizuelni identitet izradila je hrvatska agencija svjetskog ugleda Bruketa&Žinić&Grey, dok je  tipografiju osmislio poznati svjetski priznati stručnjak za izradu tipografije, Varaždinac Marko Hrastovec.

„Novi vizualni identitet temelji se na reviziji dosadašnjeg logotipa i otvaranju prostora za nove poslovne iskorake kompanije. Novo rješenje prepoznatljiv znak srca „oslobađa“ fiksirane središnje pozicije na kompliciranoj podlozi te ono postaje samostalni element s mogućnostima raznolikih primjena pri čemu je samo srce diskretno korigirano. U pojedinim primjenama logotip je sada pojednostavljen i čini moderniju, čišću podlogu. Novo rješenje je fleksibilnije i pogodnije za različite primjene, posebice u komunikaciji. Promjena se možda i najviše vidi u nazivu tvrtke koji više nije pisan velikim slovima te je razvijena nova tipografija, Podravka sans, koja je također spoj modernog pisma i bogate te senzualne forme“, komentarisao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Novi korporativni vizualni identitet Grupe Podravka uvodi se u primjenu odmah dok će se prvi proizvodi s novim proizvodnim logotipom na policama pojaviti u drugom kvartalu 2024. godine.

 

Frontal

Popularno ove nedelje

CIK naredio ponovno brojanje na 51 biračkom mjestu

Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine BIH donijela je...

Из других медија (РТС) – Купрес отета земља (ВИДЕО)

Опустела села, урушене куће, затворене школе, закатанчене цркве, то...

„Госпођа Олга“ 10. децембра премијерно у Народном позоришту Републике Српске

Представа „Госпођа Олга“, редитеља Југа Ђорђевића, рађена у копродукцији...

Održan 1. Techstars Startup Weekend Sarajevo (FOTO)

Tri dana sjajnih ideja, inovacija i hrabrosti Pod okriljem Techstars...

Egzodus “soliterskih Srba” i “Srba iz avlija” iz Grada Sarajeva

Inspirisan postom na fejsbuk zidu Zorana Pajića “Čovjek koji...

Teme

CIK naredio ponovno brojanje na 51 biračkom mjestu

Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine BIH donijela je...

Из других медија (РТС) – Купрес отета земља (ВИДЕО)

Опустела села, урушене куће, затворене школе, закатанчене цркве, то...

„Госпођа Олга“ 10. децембра премијерно у Народном позоришту Републике Српске

Представа „Госпођа Олга“, редитеља Југа Ђорђевића, рађена у копродукцији...

Održan 1. Techstars Startup Weekend Sarajevo (FOTO)

Tri dana sjajnih ideja, inovacija i hrabrosti Pod okriljem Techstars...

Egzodus “soliterskih Srba” i “Srba iz avlija” iz Grada Sarajeva

Inspirisan postom na fejsbuk zidu Zorana Pajića “Čovjek koji...

Poskupljuje voda u Banjaluci: Oglasio se Vodovod

Nakon što su se pojavile najave o velikom poskupljenju...

Tramp: Zelenski nije spreman da potpiše mirovni prijedlog SAD, razočaran sam

Američki predsjednik Donald Tramp izjavio je sinoć, nakon trodnevnih...

У Загребу обиљежавање 34 године од убиства породице Зец

У Загребу ће данас бити обиљежене 34 године од...

Povezani članci

Popularne kategorije