Vijesti

Upoznajte Schweppes Pink Grapefruit: osvježenje se sa stilom!

Potrošači u 2021. godini mijenjaju tržište bezalkoholnih pića a veliki brandovi odgovaraju inovacijama koje donose vrijednost.

Kad je prije 235 godina švajcarski časovničar i naučnik Johann Schweppe implementirao mjehuriće u bocu, nije ni sanjao da ćemo i danas zahvaljujući njemu uživati u bezbroj vrsta osvježavajućih pića. Jedan od najpoznatijih svjetskih brendova bezalkoholnog pića Schweppes, bosanskohercegovačkom je tržištu ponudio zanimljiv ukus - Schweppes Pink Grapefruit.

Schweppes Pink Grapefruit je suptilnog profinjenog ukusa ružičastog grejpa i mente, i predstavlja idealno osvježenje za ljetne vrućine. Ružičasti grejp poznat je kao prirodni antioksidans, a potiče s Barbadosa gdje su ga nazivali „zabranjenim voćem“. Izuzetno je bogat hranjivim tvarima i niskokaloričan, a osim na američkom kontinentu, uzgaja se još u Kini, Južnoafričkoj Republici i Brazilu. Srećom, ne mora se putovati tako daleko da bi se uživalo u njegovom ukusu, već se samo treba prepustiti novom Schweppes osvježenju.

Kao prvi tonik na svijetu, Schweppes je oduvijek bio poznat po svom stilu, profinjenom, reskom ukusu i jedinstvenom karakteru a Schweppes Pink Grapefruit profinjenog je ukusa ružičastog grejpa i arome mente koji mu daju prepoznatljiv i originalan ukus.

Osim u 500 ml, 1 L i 1,5 L plastičnoj ambalaži, ovaj uzbudljiv ukus odnedavno je dostupan i u 250 ml povratnoj, staklenoj flaši koja se može pronaći u kafićima.

Brojna istraživanja nastoje uočiti ključne trendove u ponašanju potrošača, a velike kompanije njima nadograđuju svoje tržišne uvide i prilagođavaju svoju ponudu novim okolnostima. Kako je pokazalo istraživanje Globalni trendovi u sektoru hrane i pića 2021. kompanije specijalizovane za analize tržišta Mintel, čak 62% odraslih potrošača reklo je kako novac najradije izdvajaju upravo na užitke koji im pomažu u ovim izazovnim vremenima.

Pandemija i s njom povezane ekonomske posljedice pozicionirali su vrijednost kao najvažniju motivaciju potrošača. Do vrijednosti potrošači u 2021. godini dolaze kupujući cjenovno konkurentne proizvode koji udovoljavaju ključnim potrebama: ukusu, kvalitetu, zdravlju, povjerenju i sigurnosti.



Drugo istraživanje provedeno na uzorku od 58 hiljada osoba starijih od 40 godina, pokazuje kako se tokom našeg radnog vijeka potreba za dodatnim izvorom energije pokazala najvažnijom zajedno sa sve većom potrebom provođenja vremena s bliskim nam osobama.

Na pitanje gdje i kada najviše uživamo u pićima čak 77% posto ispitanika kaže da u piću uživa kod kuće, više od polovine ispitanika piće najčešće konzumira kroz dan, dok 22% ispitanika u piću najviše uživa u večernjim satima. Zanimljivo je istaknuti da je prema rezultatima istraživanja redovan unos tekućine u organizam naveden kao najbitniji element svakodnevice, dok je druženje s porodicom i prijateljima potreba kojoj se pridaje najviše važnosti.

Upravo je Schweppes Pink Grapefruit idealan izbor za sve koji traže osvježenje tokom dana i piće koje će se lako uklopiti u najdraža druženja, ali i u trenutke solo opuštanja. Zahvaljujući svom reskom, pjenušavom temperamentu, elegantnom, kristalno čistom izgledu i nježno-gorkom ukusu, Schweppes svojim poznatim karakterom oduševljava od 1783. godine.

 

Frontal

Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog