Intervju

Boris Miljević: Autosport je jedan od najtrofejnijih sportova u zemlji

Boris Miljević je najtrofejniji automobilista u RS i BiH, a za osam godina bavljenja ovim sportom osvojio je niz pobjeda na domaćim i međunarodnim utrkama, šampionatima i dr. Kako ističe automobilizam kod nas još uvijek na uspijeva da bude na onom nivou koji realno zalužuje.

Koliko si zadovoljan postignutim u 2012. godini? Šta bi izdvojio kao najveće uspjehe?

Prezadovoljan. Ekipa je radila savršeno tokom cijele sezone. Pobjedili smo na trkama u Banja Luci i Cazinu i to je bilo to za 2012. godinu. Naime, razlog što smo nastupili na malo trka ove sezone je moje potpisivanje ugovora sa RapidMan agencijom iz Velike Britanije koja mi je početkom godine otvorila vrata u fabričkim ekipama Lamborginija i Mercedesa, gdje sam bio prioritet za GT3 šampionat Evrope i naporno smo radili na tom projektu. Na GT3 šampionatu nisam nastupio zbog toga jer nisam imao apsolutno nikakvu podršku od nadležnih institucija, kao ni sponzora i onda moram da kažem da je moj najveći uspjeh taj što sam uopšte opstao u autosportu.

90 trka, 60 podijuma, 32 pobjede, 7 međunarodnih titula šampiona, 5 nacionalnih, 2 rekorda staze, prioritet za fabrički tim Mercedes AMG-a,…itd. i za to sam za 8 godina bavljenja autosportom, kao najtrofejniji automobilista u istoriji Bosne i Hercegovine, ako izuzmemo sponzore, dobio čak cijelih 1000 KM od ministarstva porodice, omladine i sporta, a da ne spominjem da tokom cijele karijere od nadležnih institucija, vlade, grada, te onih koji predstavljaju iste, nisam čuo ni riječ "čestitam".

Sjajno, zar ne?!

U svijetu automobilizma si 8 godina, kako ocjenjuješ stanje na domaćoj sceni? Imamo li kvalitetnih vozača?

Autosport u BiH je jedan od najtrofejnijih sportova u zemlji. Imamo vrhunske takmičare koji prave vrhunske rezultate kao na domaćoj tako i na međunarodnoj sceni, ali autosport u BiH je još uvijek daleko od toga da bude najpopularniji sport. Pojedinci iz godine u godinu ulažu veliki trud i novac da se autosport popne na stepenicu više, ali mislim da je potrebna ozbiljnija podrška kako sponzora tako i medija da bi se bilo šta u budućnosti unaprijedilo.

Kao i u svakom sportu bolji rezlutati donose i bolje i veće sponzore, a automobilizam je skup sport. Da li sad više ne moraš da brineš o tome?

Pronaći sponzore je jako teško, pogotovo u državi kao što je Bosna i Hercegovina. Volio da ne moram brinuti o tome i da se sponzori sami ponude za saradnju, kao što je slučaj u razvijenim zemljama, ali da bih obezbjedio budžet za jednu sezonu, moram provesti 3-4 mjeseca godišnje, aktivno radeći na projektima i pronalaženju ozbiljnih kompanija i firmi koje su spremne za saradnju.

Koji su želje i planovi za narednu godinu?

Za sada je plan da u narednoj sezoni nastupim na šampionatu Evrope sa Formulom Nissan. Upravo smo spremili novi projekat i krećemo u realizaciju istoga, te se nadam da ću ovaj put imati veliku podršku sponzora, kao i podršku nadležnih institucija. Kao i svake sezone, nadam se pozitivnom ishodu.

Koliko ti uopšte profesionalne obaveze dopuštaju vrijeme za odmor, porodicu i sl.?

Pored autosporta radim još dva posla. Zaista uživam u poslovima kojima se bavim, tako da mi odmor skoro i ne treba. Za porodicu, vrijeme se uvijek nađe, kao i za sve ostale stvari u kojima uživam.

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog