Društvo

Фронтал се прикључује акцији “Уступамо медијски простор”

Фронтал, свесрдно жели да се придружи колегама из Србије, те акцију “Уступамо медијски простор”, у складу са својим могућностима, а Фронтал блог је један од вјероватно најчитанијих блогова у БиХ, прошири и тако допринесе развоју хуманости и друштвене одговорности.


Акција “Уступамо медијски простор” је Комерцијална банка Србије покренула у недјељи штедње да “донира” свој медијски простор на телевизијама хуманитарним организацијама.

Идеја је била да док све друге банке у недјељи штедње имају спотове по систему “ми смо најбољи, штедите код нас”, Комерцијална банка те секунде на телевизијама препусти спотовима хуманитарних организација рачунајући на ефекат “ми смо хумани, штедите код нас”.

Након тога услиједио је одговор блогерске заједнице на ову идеју, а који је предложио Иван Ћосић са приступом “Хајде ми да на својим блоговима “дамо свој медијски простор” друштвено одговорним рекламама.”

Цијела прича почела је текстом Драгане Ђермановић – Граница одговорности при друштвеној одговорности у коме је показала како (не)би заиста требало да изгледа кампања преузимања друштвене одговорности.

Фронтал иако није блог, свесрдно жели да се придружи колегама из Србије, те једну овакву хуману акцију, у складу са својим могућностима, прошири и тако допринесе развоју хуманости и друштвене одговорности.

Слиједе рекламне поруке које је Комерцијална банка обећала да ће промовисати у својој кампањи, али без брендираног увода и закључка.

Читаву акцију можете пратити на Твитеру под #ustupamoprostor

Кампања организације Астра — Стоп трговини дјецом



Кампања организације малиВЕлики људи



Кампања пројекта Подршка у борби против ХИВ/АИДС-а - Боље да знаш



Кампања Уједињени против дроге



Кампања организације Дјечије срце  - Особе у развоју



Кампања Битка за бебе

Komentari
Twitter
Anketa

Za koga ćete navijati u baražu za Evropsko prvenstvo u fudbalu: BiH ili Ukrajinu?

Rezultati ankete
Blog