Tehnologija

Fejsbuk kupio izraelsku firmu koja pravi botove

Tehnološki gigant Fejsbuk kupio je izraelski startap Servicefriend za nepoznati iznos novca, objavio je finansijski list TheMarker, pozivajući se na jednog od investitora u kompaniji.

Startap, koji su 2015. osnovali Shahar Ben Ami i Ido Arad, "pravi" botove koji razgovaraju i komuniciraju s klijentima putem poruka, koristeći vještačku inteligenciju. Hibridna tehnologija koju je razvila firma omogućava ljudima da preuzmu komunikaciju kada botovi ne znaju kako izaći na kraj sa situacijom, a klijenti nikada ne otkriju jesu li poruke potpuno, djelimično ili uopšte pisali ljudi.

Koliko su dobro napravljeni botovi vidi se po tome što su u nekim slučajevima roboti nadmašili ljude u pogledu zadovoljstva kupaca za više od 20 odsto, piše The Times of Israel.

Fejsbuk je potvrdio kupovinu porukom sljedeće sadržine:

"S vremena na vrijeme kupujemo manje tehnološke kompanije. Ne govorimo uvijek o našim planovima".

Ben Ami, generalni direktor i suosnivač firme, potvrdio je ovu vijest tako što je ažurirao svoju stranicu LinkedIn  i naveo da je od septembra 2019. producent menadžer u Kalibra odjeljenju Fejsbuka.


(Shahar Ben Ami)

Drugi osnivač Arad, kao i David Saidon, iz odsjeka startapa pod nazivom Istraživanje i razvoj, su takođe ažurirali svoje LinkedIn stranice sa sličnim informacijama.

Fejsbukov istraživački tim iz Tel Aviva, radi na novom digitalnom novčaniku giganta na društvenim mrežama, koji se lansira u sklopu inicijative kompanije Vaga, nove globalne valute zasnovane na blokčejn tehnologiji.

Tim iz Tel Aviva gradi sisteme koji prate i sprečavaju svaku sumnjivu aktivnost ili bilo kakav pokušaj manipulacije korisničkim računima. Pored toga, lokalni tim zadužen je za izgradnju alata koje će Fejsbuk tim za brigu o kupcima koristiti za pružanje pomoći kupcima kada postoje problemi, a tu se vjerovatno uklapa i tehnologija Servicefriend.

Startap je ranije sarađivao sa Fejsbukom, praveći „hibridne“ botove za Mesindžer servis, tako da kompanije mogu pružiti bolju uslugu kupcima koji koriste Mesindžer. 2017. godine Fejsbuk je objavio da je telekomunikacijski kupac koji koristi hibridni bot za Mesindžer iz usluge Servicefriend pružio 22% veću stopu zadovoljstva kupaca. Iste godine Gartner je nazvao Servicefriend tržišnim liderom u prostoru virtualnog kupca.

 

 

Frontal

Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog