Petar Popara Crni

Винко кује коња по мјесецу

Медији су у стању да направе чудо. Али код нас су све чешће та чуда у виду програмског Франкенштајна. Уважавајући слободе говора, изражаја, умјетности и медија јуче сам се запитао да ли ико размишља о одговорности медија, јер их већина корисити ресурсе свих нас - фреквенцију и (понекад) буџетска средства.


 

О Виком феномену се већ филм снимио, али оно што сам јуче гледаo превазилази све границе доброг укуса. Естрада јесте увијек кокетирала са политиком. (О томе сам писао у тексту „Томпсон у Републици Српској“ који ћу доставити архиви Фронтала). Медији јесу стварали и музичке правце. Све поштујем. Па чак и ентузијазам академика Винка Перића, али под хитно молим некога да у циљу хигијене духа овог друштва покуша указати на штетност најновијег таласа зачетог у РС под називом „изворинке“ којег успоставља предсједник компаније Виком. Изворинка је, колико сам могао закључити, севдалинка у којој одређене термине академик Перић лично, по свом нахођењу и инспирацији, измјени.

Тако су већ „настале“ пјесме „Прођох Српком кроз градове“ и „Винко кује коња по мјесецу“

<object width="610" height="350" data="http://www.youtube.com/v/HgbyPA2UKmA" type="application/x-shockwave-flash"><param name="data" value="http://www.youtube.com/v/HgbyPA2UKmA" /></object></p>

Ако не због пласираних буџетских средстава (80,000 КМ) и националне фреквенције, онда би неко од надлежних министарстава могло реаговати због (зло)употребе назива ентитета у пјесми продукције Виком компаније.

Очекивати од других медија, што би било логичнои у овом случају, да критикују негативне појаве у друштву је вјеротватно превише, јер се они међусобно колегијално не нападају.

Komentari
Twitter
Anketa

Da li već sada znate za koju političku partiju ili pojedinca ćete glasati na predstojećim lokalnim izborima?

Rezultati ankete
Blog