BiH

Podravki priznanje od Mostarskog sajma za kontinuiranu podršku i doprinos održivosti sajma

Počeo je jubilarni, 25. Međunarodni sajam privrede Mostar 2024., a trajaće od 16. do 20. aprila. Kao i uvijek, i ovog je proljeća epicentar privrednih pa i društvenih dešavanja u regiji, a za svoj je 25. nastup na Sajmu Podravka pripremila brojne sadržaje, u svom tradicionalno najživopisnijem i najposjećenijem prostoru. Ove je godine zemlja partner Republika Hrvatska.

Kao i ranijih godina, odmah po svečanom otvaranju Sajma, Podravkin izložbeni prostor posjetila je delegacija visokih zvaničnika, predvođena direktoricom Mostarskoga sajma Dalfinom Bošnjak, koju su činili premijer Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković, predsjedavajuća Savjeta ministara Bosne i Hercegovine Borjana Krišto, predsjednica Federacije Bosne i Hercegovine Lidija Bradara,  dopredsjedavajući Doma naroda BiH i predsjedavajući Hrvatskoga narodnoga sabora BiH Dragan Čović, gradonačelnik Grada Mostara Dario Kordić i druge visoke zvanice.

S obzirom na to da je Podravka uz Mostarski sajam od osnivanja, menadžmentu je tokom posjete delegacije uručeno posebno priznanje Sajma, u znak zahvalnosti za 25 godina učešća, kontinuiranu potporu razvoju kroz investicije i inovacije sajamskog nastupa, dizajna i sadržaja izložbenih prostora, te izuzetan doprinos održivosti Sajma.  

”Izuzeno nas raduje što smo što smo od početka uz Mostarski sajam. Ponosni smo i na utjecaj koji smo kao odani partneri imali na razvoj, autentičnost, inovacije i identitet. Radujemo se nastavku suradnje s jednim od najvažnijih i najutjecajnijih gospodarskih manifestacija u ovom dijelu Europe. Za nas je ovo prigoda za važne susrete i razgovore s gospodarstvenicima i za predstaviti naše novitete i inovacije u ponudi, a i naš novi vizualni identitet. U konačnici, tu smo zbog naših vjernih bh. potrošača za koje je Podravkin tim ponovo pripremio najljepši izložbeni prostor, zanimljive aktivnosti, degustacije i brojna iznenađenja. Mi povjerenje naših vjernih potrošača smatramo svojim najvećim uspjehom, zato se angažiramo i činimo sve kako bismo bili dostupni i prisutni, kao danas ovdje jer upravo  zahvaljujući povjerenju potrošača smo vodeći prehrambeni brend u regiji,” kazala je predsjednica Uprave Podravke dr sc. Martina Dalić.

Izložbeni prostor Podravke obogatiće i Podravki promotori kulinarstva kao i regionalni food influenseri  koji će tokom pet dana trajanja manifestacije prezentovati svoja kulinarska umijeća za posjetioce jubilarnoga, 25. Sajma privrede u Mostaru.

Podravka je u Bosni i Hercegovini već decenijama važan dio lokalne privrede, a po broju zaposlenika jedan je od većih poslodavaca izvan Hrvatske. Brojni Podravkini proizvodi su lideri i odlično pozicionirani na tržištu. Uprkos još uvijek izazovnom tržišnom okruženju, Podravka je prošle godine u BiH ostvarila značajan rast prodaje i dodatno učvrstila svoje vodeće pozicije u brojnim kategorijama proizvoda poput dodataka jelima, supama, slatkišima i dječjoj hrani. U prošloj su godini usvojene i dvije ključne strategije koje su integrisane s Poslovnom strategijom važne za uspješno ostvarivanje planova daljnjeg razvoja i uspješnog poslovanja. Strategija održivog poslovanja Grupe Podravka do 2030. kao glavna područja djelovanja definiše čistu životnu sredinu, zdravu prehranu, brigu o zaposlenicima i zajednici te odgovorno korporativno upravljanje, te njen važan dio, nova Nutritivna strategija za razdoblje do 2027. Njome Podravka potvrđuje usmjerenost na zdravu, uravnoteženu te održivu prehranu kroz razvoj novih i inoviranih proizvoda. Strategija Podravke uključuje jačanje poslovanja u BiH širenjem ponude te uvođenjem novih, inovativnih proizvoda na čijem razvoju Podravka kontinuirano radi.

Važan dio Sajma, uz susrete privrednika, susreti su visokih izaslanstava zemlje partnera, a ove godine to je Republika Hrvatska i zemlje domaćina kao i izaslanstava iz regije. Već 25 godina Mostar je mjesto predstavljanja, populariziranja i umrežavanja privrednika iz svih sektora i  mjesto prezentacije i popularizacije vina i gastronomije u kojoj posebno mjesto zauzima prehrambena kompanija Podravka. Podravka sa srcem gradi i održava svoj odnos s potrošačima u BiH putem raznovrsnih programa vjernosti i mnogobrojnih društveno odgovornih inicijativa i projekata u BiH, a koje uključuju  učestvovanje i na Mostarskom sajmu.

Frontal

Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog