Društvo
Мјесец дана на ЦНН коштао 200.000 КМ
БАЊА ЛУКА - Агенција за унапређење страних инвестиција БиХ, платила је 200.000 КМ за туристички спот БиХ, који се шест мјесеци приказивао на ЦНН, констатовано је у извјештају о ревизији за прошлу годину, који је провела Канцеларија за ревизију институција БиХ.
Помоћник директора у Агенцији за унапређење страних инвестиција, Јасна Кулић, појаснила је да је једна од дјелатности ове агенције и унапређење имиџа БиХ у свијету, јер се тиме шаље порука инвеститорима да је БиХ подручје у које је добро инвестирати.
"Процјене су да је спот имао значајан ефекат, с обзиром на то да су неке земље након БиХ урадиле идентичан посао", нагласила је Кулићева.
У извјештају се наводи да је буџет Агенције за прошлу годину одобрен у износу од четири милиона КМ, а реализован у износу од 3,7 милиона КМ. Од укупног буџета више од четвртине је утрошено на плате запослених и путне трошкове.
На плате је утрошено је 671.000 КМ, док је за надокнаде трошкова запослених издвојено 262.000 КМ. На превоз и путовања потрошено је 150.000 КМ.
Под ставком текући грантови наводи се да је Фонд за подршку старним инвеститорима износио два милиона марака, колико је и утрошено за ту намјену.
Ревизори су управи ове агенције замјерили то, што процедура избора добављача за набавку авио-карата није била проведена у складу са законом, у ситуацији када су трошкови превоза у иностранству остварени у износу од 43.000 КМ.