Osim toga istraživanje je pokazalo da 63,5 % ispitanika ima
više od 5 godina iskustva u ovom poslu, a da je 36,5 % njih prije toga radilo u
novinarstvu.
Ispitanici su identifikovali da uspješan PR-ovac treba da
ima dobre komunikacione vještine i javni nastup, da poznaje i razumije biznis,
te da razvija menadžerske vještine.
“Realizovali smo treće istraživanje sa PR praktičarima kako
bi imali pregled šta se sve promijenilo u posljednjim godinama, u kojem pravcu
se struka u Bosni i Hercegovini razvija, te sa kojim se izazovima svakodnevno
susrećemo u praksi. Nadamo se da će ovi podaci pomoći u unapređenju PR
struke. Kada postanemo svjesni gdje se
trenutno nalazimo, možemo dobiti i jasniju viziju u kojem pravcu struka treba
da ide kako bi zaista bila posmatrana kao strateška funkcija u svojim
organizacijama”, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktorica agnecije PRIME
Communications.
Iako skoro svi ispitanici (97,4 %) smatraju da PR menadžer
treba da učestvuje u donošenju strateških odluka, samo 36,5 % ima priliku da to
zaista i radi.
Kao i prethodnih godina ispitanici (56 %) su odgovorili da
se najviše bave odnosima s medijima, te da su najveći problemi nedostatak
finansijskih sredstava i nerazumijevanje važnosti odnosa s javnošću od strane
menadžmenta.
73% ispitanika navelo je da pored zaduženja koje obavljaju
kao osobe za odnose s javnošću u svojoj organizaciji, obavljaju i druge
funkcije i obaveze koje nisu direktno vezane za PR.

(Frontal)

