Vijesti

Koliko košta kampanja ili kako ostaviti političare bez teksta!

S koliko novca će u kampanju – dvije najveće stranke u Srpskoj, SDS i SNSD ne žele da otkriju. I jedni i drugi tvrde da će to biti skromnije nego na prošlim izborima, ali kolika je ušteda u pitanju ne žele da kažu.

Odakle se pune stranački budžeti čuvani za najsvečaniji dan demokratije, u BIH jednim dijelom je prekriveno velom tajne – javna su ona sredstva koja dolaze iz budžeta BIH i Republike Srpske, porijeklo ostatka novca teško se i rijetko provjerava. Stranački predstavnici, uvijek radi da o svemu progovore, o svojim novčanicima uglavnom nisu tako rječiti.

U SDS-u kažu da su se potrošili tokom poplave pomažući građanima, pa će kampanja biti skromnija. Koliko skromnija, nisu otkrili, ali se predsjednički kandidat Ognjen Tadić interesovanjima glasača ne bavi – više ga zanima kakvo je stanje u medijima.

Oni manji izračunali su da im je 300 000 maraka uloženih u plakate, reklame, medijski prostor i hodanje po terenu, sasvim dovoljno za priželjkivani rezultat. Socijalisti i PDP-ovci kažu da su toliko potrošili i na prošlim, lokalnim izborima.

U PDP-u su sigurni da novac uložen u kampanju utiče i na rezultat u izbornoj noći. Međutim, iako SNSD troši enormne sume novca pred izbore, tvrde PDPovci, rezultat im neće biti u skladu sa budžetom.

I velikima i malima usta su uvijek puna ekonomske politike i ušteda koje treba provesti da bi građani izašli iz krize, ali u predizbornoj kampanji to ne pokazuju. Plakati, bilbordi, leci – niču kao pečurke poslije kiše. Kada osvane prvi dan nakon izbora, smeće se očisti, kampanja i potrošeni novac zaboravi, a priča o uštedama postane ponovo jedna od glavnih tema.

izvor: atvbl

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog