Tehnologija

"Anti-Fejsbuk" mreža "Ello" raste brzo

Društvena mreža "Ello" trenutno dobija po satu 31.000 zahteva za pristupanje, kaže njen osnivač Pol Badnic za „Bi-Bi-Si“.

U početku je bila osmišljena kao zatvorena mreža za oko 90 ljudi, ali je Pol, vlasnik prodavnice bicikala u američkoj državi Vermont, odlučio da je otvori 7. avgusta.

Ello ("Elou" – skraćena verzija pozdrava "Hello") je u internet krugovima postala poznata kao „anti-Fejsbuk“ mreža zbog obećanja da neće imati reklame i da neće prodavati informacije o svojim korisnicima.

Sajt ima minimalistički dizajn i deluje potpuno drugačije od popularnih mreža.

Već je preživeo napad DDoS-a, kada je nakratko bio oboren. „Učimo u hodu, ali imamo stručnu ekipu“, kaže Pol Badnic za Bi-Bi-Si.

Prema njegovim rečima, Ello je još u beta-verziji i ima dosta „bagova". Kaže da ispravljaju probleme što brže mogu. 

Pol Badnic.jpg

     Osnivač Pol Badnic

Pol je rekao i da je počastvovan zbog naziva „anti-Fejsbuk“, ali je dodao da svoju mrežu ne vidi na taj način.

„Ne smatramo da smo konkurencija Fejsbuku. Smatramo ih platformom za reklame, a mi smo društvena mreža“, objašnjava Pol.

Mada, brzi pogled na politiku privatnosti ove društvene mreže pokazuje da nije sve tako jednostavno kao što se pokušava predstaviti. U njihovoj politici privatnosti piše da oni za sada ne posluju sa trećim licima koja bi mogla zahtijevati lične podatke korisnika, ali da ukoliko se pojave takvi i "Ello" odluči da ih angažuje, onda može doći do dijeljenja informacija sa njima. Prosto rečeno, oni neće prodavati naše podatke - osim ako se ne pojavi neko kome bude moguće prodati te podatke. 


 

Izvor: rts.rs/Frontal

Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog