Vijesti

Potpisivanjem novog trogodišnjeg ugovora o saradnji Coca-Cola u BiH i Sarajevo Film Festival proslavljaju dvadesetu godišnjicu partnerstva

Dva značajna jubileja, četrdesetu godišnjicu poslovanja u Bosni i Hercegovini i dvadesetu godišnjice partnerstva s najznačajnijom kulturnom manifestacijom u našoj zemlji, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i Sarajevo Film Festival obilježili su potpisivanjem novog trogodišnjeg ugovora o partnerstvu.

 U prisustvu zaposlenika obje kompanije te predstavnika medija, ugovor su u prostorijama kina Meeting Point potpisali Maria Anargyrou-Nikolić, generalna direktorica Coca-Cole HBC B-H Sarajevo, i Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala.

“Najbolji način da proslavimo četrdesetogodišnjicu Coca-Cole u Bosni i Hercegovini i dvadesetogodišnjicu ovog sjajnog partnerstva sa Sarajevo Film Festivalom je upravo da nastavimo kao što smo do sada radili. Ovaj projekt je veoma važan za bosanskohercegovačku zajednicu a time i Coca-Colu. Partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom nam daje priliku da doprinesemo kvalitetu života i dobrobiti naše zajednice, da pomognemo filmsku scenu – posebno  mlade filmske autore – i promoviramo Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu kao važan filmski festivalski centar i neizostavnu destinaciju svake godine u augustu“, izjavila je Maria –Nikolić te se osvrnula na dosadašnju saradnju i uspjeh Festivala.

„Veoma smo ponosni na dvadeset godina kontinuiranog partnerstva, kao i na postignuća i uspjehe Festivala, na koje gledamo kao na vlastite. Zadovoljstvo nam je što će Coca-Cola, zahvaljujući svom jedinstvenom napitku i svemu što činimo, i  dalje kreirati posebne trenutke Sarajevo Film Festivala, istakla je ovim prilikom. 

Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala, uputio je čestitke zaposlenicima Coca-Cole povodom četrdesete godišnjice poslovanja Coca-Cole u Bosni  i Hercegoivni te izrazio zadovoljstvo i  zajedničkim  jubilejom koji proslavljaju kao nastavkom partnerstva.

„Za nas posebno zadovoljstvo predstavlja činjenica da je Coca-Cola uz Sarajevo Film Festival od njegovih početaka. U protekle dvije decenije koliko traje naša saradnja, Sarajevo Film Festival je postepeno izgrađivao svoj brend koji je danas prepoznat, ne samo lokalno i regionalno, već i internacionalno“, izjavio je Purivatra te naglasio značaj ovog partnerstva za Sarajevo Film Festival

„Sasvim je sigurno da danas ne bismo bili tu gdje jesmo da nije bilo podrške i proaktivnog pristupa kompanije Coca-Cola, koja je ujedno bila i najbolji putokaz drugim kompanijama da se pridruže porodici partnera Sarajevo Film Festivala. Nadamo se da će naša saradnja i u budućnosti biti jednako uspješna kao i u proteklih dvadeset godina“, zaključio je direktor Sarajevo Film Festivala.

 
Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog