Vijesti

Prvi CRM seminar u Bosni i Hercegovini biće održan krajem februara

Upravljanje odnosima sa klijentima (CRM) kao koncept uspješnog poslovanja

Kompanije u Republici Srskoj, ali i čitavoj Bosni i Hercegovini uveliko kaskaju za vodećim svjetskim, ali i kompanijama iz regiona kada je u pitanju upravljanje odnosima sa klijentima – na svoju štetu, ali i na štetu svojih klijenata. Postalo je neophodno preći sa kratkoročnih ciljeva orijentisanih samo na prodaju, koja se završava činom preuzimanja robe ili usluga, na dugoročne odnose sa klijentima koji se stalno prate i unapređuju.

Centar za edukaciju „Pro Educa“ iz Banjaluke u saradnji sa Omega Consulting Team-om iz Beograda, organizuje Customer Relationship Management (CRM) seminar 26. i 27. februara. Cilj seminara je da se učesnici upoznaju sa CRM konceptom i prepoznaju važnost upravljanja odnosima sa klijentima, a osnovne teme programa CRM seminara će biti: Uloga CRM-a; Zablude vezane za CRM; Pet glavnih Cross – funkcionalnih procesa CRM koncepta; Koristi od CRM-a.

„CRM model, ili „upravljanje odnosima sa klijentima“, predstavlja savremen sistem koji nam pomaže da izgradimo i održavamo dugoročne odnose sa klijentom, sa ciljem da se u svim kontaktima sa klijentima zadovolje njihove potrebe i ostvare pozitivni finansijski rezultati. CRM koncept obezbjeđuje smanjenje troškova poslovanja, povećanje lojalnosti brendovima/proizvodima/kompanijama i omogućava uspješan prolazak kroz krizne situacije koje se nerijetko pojavljuju na tržištu. Osnova upravljanja odnosima sa klijentima, ili skraćemo CRM-a, zasnovana je na upotrebi softvera kao alatke koja omogućava usklađivanje poslovnih koncepata, međutim CRM nije samo softver, alatka ili rješenje, to je i posebna strategija poslovanja, ali i poseban model razmišljanja kojima kompanije treba da teže“, izjavio je Zoran Milašinović, stručnjak za pripremu firmi za uvođenje CRM-a. 

Novi tržišni zahtjevi i tehnologije su izgradnju odnosa sa klijentima podigli na još kompleksniji nivo, a CRM predstavlja „odgovor“ na takve specifične zahtjeve tržišta i klimu izazvanu stalnim tržišnim promjenama. CRM je koncept uspješnog upravljanja prodajom, koji koriste uspješne kompanije, a predstavlja i integrisanu marketinšku, uslužnu i prodajnu strategiju koja nalaže zajednički rad svih odjeljenja preduzeća s ciljem da se kontaktima zadovolje potrebe klijenata, ali i ostvare poslovna korist i dobit.

Više informacija o seminaru zainteresovani mogu pronaći na sajtu www.proeduca.net.

Autor: Frontal
 
Komentari
Twitter
Anketa

Da li je opozicija u Srpskoj trebala učestvovati na mitingu u Banjoj Luci ili nije?

Rezultati ankete
Blog