Da li se za volanom autobusa nalazio Georgi Cibanu, koji je i sam stradao, zasad je, prema navodima rumunskih medija, nepoznanica. Listom se prenose izjave preživjelih da je za volanom bio „omanji čovjek i da bi neiskustvo moglo da bude krivac“. Naime, vozač je, kako se tvrdi, bio honorarno angažovan u turističkoj agenciji „Gregori tur“, radio je u policiji i nije imao odgovarajuću vozačku dozvolu za upravljanje autobusom, već samo dozvolu B kategorije.

Za to vrijeme u Crnoj Gori istraga o stravičnoj saobraćajnoj nesreći se nastavlja, a s obzirom na složenost posla, procjenjuje se da bi mogla da potraje i narednih dana ili možda duže.

Brojni građani i dalje obilaze mjesto tragedije, pale svijeće i polažu cvijeće na mostu, dok razvaljena ograda sa njegovih oboda i olupina koja leži u provaliji na oko 40 metara od puta, svjedoče o nesreći koja je mnoge porodice u crno zavila.

SVJEDOČENJA POD STRESOM

Među stradalim i poginulim putnicima bilo je članova istih porodica, dok su neki, kako prenose rumunski mediji, u posljednji čas odustali od puta. Povrijeđeni različito govore o tome da li je vozač išao prebrzo. S obzirom na to da su i dalje pod jakim stresom, mnogi smatraju da njihove priče, u času pred odlazak za Rumuniju, „nemaju pravu težinu“.

- Kosili smo travu u Osrecima, našem selu, kad smo oko 17 sati čuli tutnjavu. Pomislili smo najprije da se survao kamion, ali kasnije, kada smo se spustili do mjesta nesreće, vidjeli smo zastrašujući prizor. Da je kojim slučajem vozač samo metar ranije skrenuo, udario bi u betonski stub i autobus se ne bi sunovratio u provaliju. Ali isto tako, da je pet metara napred pošao, tragedija bi bila još veća. Sletjeli bi, ravno, 120 metara u Moraču - govore mještani, koji su navikli na saobraćajne nesreće u kanjonu Morače, još od daleke 1965. kada je prvi automobil prošao ovim krajem.

(Novosti/Frontal)