
Vijesti
Al Šidi bi mogao izgubiti posao sa institucijama BiH
Sarajevo City Centar (SCC), u vlasništvu saudijskog biznismena Sulejmana al Šidija, mogao bi ostati bez 210.000 KM vrijednog posla ako do iduće sedmice ne potpiše ugovor o izdavanju svoje garaže za parkiranje službenih vozila institucija BiH.
Al Šidijev tržni centar ovaj posao dobio je na osnovu javnog poziva Službe za zajedničke poslove institucija BiH, ali ugovor o zakupu parkinga za 250 službenih automobila još nije potpisan.
"Raspisaćemo novi tender ako problem potpisivanja ugovora SCC ne riješi do utorka. Nakon potpisivanja jednog primjerka ugovora 20. avgusta, kod njih je promijenjen direktor. Za potpisivanje svih ugovora iznad 10.000 KM treba mu saglasnost njihovog upravnog odbora i još čeka tu saglasnost", objasnio je Siniša Perković, direktor Službe za zajedničke poslove.
Vozila bh. institucija u garažu Al Šidijevog centra u naselju Marindvor trebala su biti smještena od 1. septembra. Zbog nepotpisivanja ugovora od strane SCC-a, automobili institucija BiH još su na parkingu u naselju Vrbanja, koje pripada sarajevskom javnom preduzeću RAD. Perković tvrdi da ugovor s RAD-om vrijedi sve dok ne bude potpisan novi.
Perković je i juče ponovio da je SCC na ljetos raspisani javni poziv dao najbolju ponudu za cijenu parkinga: 3,5 maraka dnevno po vozilu. Ponovio je i da je odluka o izboru Al Šidijevog centra donesna po zakonu, a ne zbog bliskosti ovog saudijskog biznismena sa predsjedavajućim Predsjedništva BiH i zamjenikom predsjednika SDA Bakirom Izetbegovićem.
"RAD je dva puta nudio cijenu od pet KM po vozilu dnevno. Volio bih da su sad ponudili nižu cijenu, no pozvali su se na odluku vlasti Kantona Sarajevo da ne smiju nuditi parking mjesto za manje od pet maraka", dodao je Perković.
Godišnji ugovor o parkingu Službe sa RAD-om bio je vrijedan oko 103.000 KS, što je duplo manje od novog sa Al Šidijem, na čije se potpisivanje još čeka.
U Javnom preduzeću RAD nismo dobili konkretan odgovor zašto su sada nudili novu cijenu od pet maraka po vozilu, s obzirom na to da je njihova cijena iz još važećeg ugovora o zakupu tek 1,47 maraka dnevno.
"RAD se rukovodio Odlukom o cjenovniku iz 2002. godine, gdje piše da Ministarstvo saobraćaja KS može cijenu parkinga u zoni dva promijeniti na pet maraka, a ta zona je Vrbanja", rekao je Ahmed Đipa, portparol RAD-a, ne mogavši odgovoriti zašto ova odluka iz 2002. godine nije primjenjivana i do sada nego su svoju cijenu od 1,47 KM povećali kada su otvaranjem Al Šidijevog centra na Marindvoru dobili konkurenciju zbog parkinga.
Jusuf Bubica, ministar saobraćaja KS, tvrdi da cjenovnik iz 2002. godine nije tjerao RAD da sada ponudi ovako visoku cijenu.
"Kad idete na tender, nudite najkonkurentniju cijenu. Ako je Al Šidi za uređenu podzemnu garažu mogao ponuditi 3,5 maraka, zašto RAD nije za svoju livadu na Vrbanji mogao nuditi nižu cijenu", upitao je Bubica podsjetivši da je direktor RAD-a kadar SDA.
izvor: Nezavisne