Svijet

BeeShaper sve nas spaja - od Vardara pa do Triglava

Bijelo dugme je osamdesetih godina prošlog veka pevalo da je “strašna gnjavaža u životu doživjeti stotu”. Kada “doživite stotu” kampanju, kao što je naš BeeShaper, to nikako nije “gnjavaža”! Stota kampanja nas je ubacila u pravo rođendansko raspoloženje. Jer znate i sami, sreća ne dolazi sama, uvek u paru… Naš servis, naša beba koju smo brižljivo negovali, je prvog septembra proslavila i svoj 2. rođendan. Za nas je to momenat kada želimo da na trenutak zastanemo, osvrnemo se i pogledamo šta smo sve postigli u prethodne 2. godine.

Povodi za slavlje!

BeeShaper je nastao iz potreba naše agencije i srećni smo da dobro koristi najvećim kompanijama i našim kolegama iz agencija, kao što koristi nama. Ljudi prate, povezuju se i uživaju u kampanjama vrednim deljenja koje opslužuje kompleksan softver uz set algoritama i ceo BeeShaper tim. Hvala vam na poverenju! Idemo dalje!

Marko Krečković, suosnivač BeeShaper startapa

Na BeeShaperu je u samo dve godine uspešno realizovano više od 100 kampanja za najveće brendove širom regiona - u proseku organizovali smo po jednu kampanju nedeljno. Do ove impozantne brojke došli smo zahvaljujući predanom radu našeg tima i Shapera, ali i digitalnih agencija i kompanija koji su nam ukazale svoje poverenje.

Kako je sve počelo? 

Pripreme za razvoj BeeShaper startapa trajаle su oko dve godine. Toplo leto 2014. donelo nam je i prve kampanje za kompaniju Limundo. Već u prvom mesecu lansiranja servisa, sprovedeno je 8 komercijalnih kampanja. Tokom te prve jeseni pridružili su nam se i drugi klijenti kao što su: Coca Cola Bloggers Network, TV N1, IDEA, Telenor, Infostud, McDonald’s, Atlantic grupa, Konzum, Carlsberg, Rosa, Magelan travel, Lanaco, Tarkett, Paloma, Opel, Me.net, Cedevita, FitPass, Doba Univerzitet, Cotrugli poslovna škola, Nestle, zatim banke Telenor banka, UniCredit, Raiffeisen, Banca Intesa…

Kampanje su se samo nizale. Sproveli smo eWoM kampanje za najveće brendove, udruženja i oglašivače u zemlji i regionu, tako da danas možemo da kažemo da imamo iskustvo saradnje sa predstavnicima svih najproduktivnijih privrednih grana. Finansijske institucije, mediji, mobilni operateri, trgovinski sektor, automobilski brendovi, lajfstajl i bjuti proizvodi, obrazovne institucije, najposećeniji sajtovi su imali potrebu za kreativnim kampanjama zbog specifičnosti industrije u kojoj posluju. BeeShaper je bio tu da tim velikim brendovima omogući kvalitetnu internet kampanju u kojoj ljudi pričaju ljudima najzanimljivije poslovne priče!

Naveli smo samo neke od naših klijenata čije su kampanje bile i više nego uspešne, a sve kampanje ne samo da su postigle razultate koje garantujemo, već su u velikom broju kampanja ostvareni rezultati bili čak višestruko veći od garantovanih.

Koliko verujemo u naš servis govori i činjenica da za sopstvenu promociju koristimo upravo BeeShaper kampanje. Pokretali smo regionalne kampanje za promociju BeeShapera, a koliko su uspešne govori i prava armija korisnika interneta zahvaljujući kojima smo postali najveća onlajn baza korisnika za promociju brendova. U ovom trenutku naša baza ima preko 16.000 Shapera i imamo doseg do blizu 10.000.000 naloga na društvenim mrežama.

Iako su među našim Shaperima neki od najuticajnih korisnika društvenih mreža, da biste postali Shaper nije od značaja da li imate 200, 300 ili 500 pratilaca. Nama je važno da su naši Shaperi pravi brend ambasadori koji u svom krugu ljudi mogu da pokrenu pozitivne priče. To su muškarci i žene od Vardara do Triglava koji koriste primarno Facebook i Twitter, ali i LinkedIn, blogove, YouTube, Pinterest, Viber, WhatsApp… Svi oni su utkali deo sebe u kampanje u kojima su učestvovali, jer su svojim komentarima dali lični pečat i izdvojili BeeShaper u moru uniformisanih poruka.

Drugi rođendan BeeShapera i 100. jubilarna kampanja su nam jako važni pa ih adekvatno proslavljamo. Zajedno sa vama! BeeShaper slavi tako što nagrađuje! Brend koji je prijavio 100. jubilarnu kampanju dobija gratis 100% bolje rezultate - duplo više statusa, klikova i šerova - u odnosu na garantovane rezultate u okviru paketa koji izabere. Naravno, mi mislimo i na naše Shapere! Prvih 100 Shapera koji se budu uključili u rođendansku BeeShaper kampanju počastićemo sa po 5 dolara. Proverite svoj inbox ;)

Sve je spremno i rođendansko slavlje može da počne!

Hvala vam.

Vaš BeeShaper tim

Dunja, Irina, Gaga, Aleksandra, Vlada, Vera, Dejan, Marko, Mihailo, Mimi, Enes, Mitke, Laza, Vaske, Goran, Aljaž, Nikola

Komentari
Twitter
Anketa

Za koga ćete navijati u baražu za Evropsko prvenstvo u fudbalu: BiH ili Ukrajinu?

Rezultati ankete
Blog